سعید جلالی که این روزها مشغول نگارش سریال «آخرین سلطان» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده است، درباره تفاوت این سریال با سریال «سه، پنج، دو» گفت: فضای کار این مجموعه فوتبالی نیست؛ البته پشت پرده‌هایی را مطرح می‌کنیم و بیشتر به وجه کلان‌تر و مدیریتی‌ و فساد مالی می‌پردازیم و مثل «سه، پنج، دو» ریز و دقیق به قصه‌نگاه نمی‌کنیم.
کد خبر: ۷۲۷۳۰۶
نمایش فساد مالی فوتبال در سریال «آخرین سلطان»

نویسنده سریال‌هایی چون «آوای باران» و «دردسرهای عظیم» با اشاره به کلیت قصه «آخرین سلطان»،‌ گفت: فضای این مجموعه خیلی فوتبالی نیست و بیشتر به بحث خانوادگی توجه دارد ماجرای قصه درباره جوانی به نام قباد است که به صورت ناخواسته وارد فوتبال می‌شود.

او توضیح داد که به طور کلی سریال «آخرین سلطان» جامع‌تر به بحث فوتبال می‌پردازد.

جلالی با بیان اینکه تاکنون 50 درصد از مجموعه «آخرین سلطان» نگارش شد و مابقی در حال نگارش است‌، گفت: تنها شباهت این مجموعه با «سه، پنج، دو» حضور کاراکتر امیرحسین رستمی است که با همان شخصیت در این مجموعه ایفای نقش می‌کند. در زمان انتخاب بازیگر به جهت اینکه درگیر «دردسرهای عظیم» بودم، حضور نداشتم و بیشتر خود آقای سهیلی‌زاده بازیگران را انتخاب کرد.

این نویسنده در ادامه تاکید کرد: در «آخرین سلطان» پشت پرده‌هایی را مطرح می‌کنیم اما خود فوتبال را زیاد نمی‌بینیم. در این 50 درصدی که نگارش شده است، فقط یک بار فوتبال دیده می‌شود و کلیت قصه به بحث مدیریت خانواده‌ و بحث مشکلات اقتصادی در فوتبال مربوط می‌شود؛ سعی کردیم نگاه نویی هم به لحاظ قصه و هم به لحاظ بازیگران در این مجموعه داشته باشیم.

سعید جلالی در ادامه درخصوص روند تولید مجموعه «آخرین سلطان» گفت: تاکنون 40 درصد تصویربرداری شده و 22 قسمت از این مجموعه 60 قسمتی به سرانجام رسیده است.

پیش از این مدیر شبکه تهران در نشستی با اصحاب رسانه درخصوص پخش مجموعه طنز «آخرین سلطان»، گفته بود، پخش این سریال به سال آینده موکول شده است؛ هر چند از یکی - دو ماه آینده قابلیت پخش را دارد. اما به دلیل محدود بودن فضای پخش، ترجیح می‌دهیم سال آینده آن را پخش کنیم.

بر این اساس، مجموعه تلویزیونی «آخرین سلطان» شبکه تهران به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی عزیز علیزاده اواخر تیر ماه 93 از شهرک چشمه ( غرب تهران )در سکوت خبری کلید خورد.

اولین سکانس این سریال از خانه قباد با بازی «مانی نوری از شهرک چشمه» تصویربرداری شده است و در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر... .

بنابراین گزارش، امیرحسین رستمی در نقش (سیاوش رستمی)، بهاره افشاری در نقش (نسترن)، روناک یونسی در نقش (شعله)، آتش تقی‌پور در نقش (جواد)، زویا امامی در نقش (مهین)، مانی نوری در نقش (قباد)، مهران ضیغمی در نقش(خشایار)، ساعد هدایتی در نقش (قیدی)، لادن پروین در نقش (خانم خسروی) و با حضور رضا توکلی (آقای بوستانی ) و ... از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها