کامبیز دیرباز گزینه اول و آخر نقش میکائیل بود

دلیل ساخته نشدن «پایتخت ۴» به روایت سیروس مقدم

بازیگر مجموعه «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری از اینکه هنوز بابت این سریال هیچ پولی دریافت نکرده است، گلایه کرد.
کد خبر: ۷۲۶۱۲۹
گلایه بازیگر «تا ثریا» از بدحسابی سیروس مقدم

مرتضی کاظمی با اشاره به سریالی که در آن به عنوان بازیگر با سیروس مقدم همکاری داشته است، گفت: من در سال 90 در سریال «تا ثریا» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری بازی داشتم اما هنوز پولی بابت این سریال دریافت نکردم.

وی با اشاره به اینکه قراردادی از کار ندارد، ادامه داد: در ابتدای کار قراردادی به من داده شد اما قرارداد نزد خانم غفوری نگهداری شد تا بعدا به امضای آنها برسد و به من ارایه شود اما دیگر آن را به من ندادند. من هم چون قبل از آن حدود 8 تله فیلم و یک سریال با سیروس مقدم کار کرده بود خیلی اصراری به امضای قرارداد پیش از شروع کار نداشتم. از طرف دیگر خانم غفوری فکر می کرد من قرارداد را گم کرده ام و به من می گفت که کپی آن را به من خواهد داد و به نوعی در پایان کار با من تسویه حساب خواهد کرد اما در نهایت هیچ چیزی به من تعلق نگرفت.

بازیگر مجموعه «روزهای زندگی» با تاکید بر اینکه از این اتفاق دلگیر است، بیان کرد: متاسفانه کارگردان و تهیه کننده دایم برای تسویه حساب و پرداخت پول امروز و فردا کردند و در نهایت هم حتی یک ریال پرداخته نشد. تصویر من در سریال «تا ثریا» به پخش رسیده است و آدم تازه کار یا علاقمند به دوربین نیستم که بخواهم رایگان برای کسی کار کنم. حتی به من گفتند چون قرارداد ندارم نمی توانم شکایت کنم.

بازیگر مجموعه «توطئه فامیلی» با اشاره به پیگیری های خود برای دریافت دستمزد کارش عنوان کرد: من سال گذشته با سیروس مقدم صحبت کردم و به من گفت تا یک هفته و یا 10 روز آینده به دفترم بیا تا تسویه کنیم اما بعد از آن دیگر تلفنش را جواب نداد.

کاظمی اضافه کرد: من خدمتی را ارایه کرده ام که بایستی در برابر آن هزینه ای پرداخت شود. در قرارداد من بوده است که باید 40 روز با این گروه باشم و با گروه دیگری قرارداد نبندم. حالا هم من در حراست سازمان صداوسیما شکایت کرده ام تا حق خود را بگیرم.

بازیگر سینمایی «زن ها فرشته اند» اضافه کرد: آقای مقدم حرفه ای است و حتی با هنرورهای خود هم قرارداد می بندد و من می خواهم حداقل همان نسخه ابتدایی قرارداد با من را نشان دهد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به وضعیت فعلی سازمان صداوسیما در پرداخت بودجه عنوان کرد: ما موردهای زیادی داشته ایم که با تاخیر دستمزدها را داده اند اما در نهایت پرداخت شده است. در چند سال اخیر هم به دلیل مسایل مالی باب شده است که قرارداد می بندند اما در آن قید می شود که پرداخت دستمزد به شرط دریافت قسط از سازمان است.

«تا ثریا» مجموعه تلویزیونی اجتماعی درام بود که به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری از شبکه یک سیما در پاییز سال 1390 به پخش رسید.

تماس‌ها برای دریافت توضیحات تهیه‌کننده سریال «تا ثریا» به نتیجه نرسید و این پیگیری ادامه دارد. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها