هنرمندانی که روبان قیچی می‌کنند و پول می‌گیرند

درآمد 17 میلیونی بازیگران از حضور در افتتاحیه رستوران‌ها

افتتاحیه یک فست فود در شرق تهران حاشیه های زیادی را به وجود آورده. این رستوران یک روز پس از افتتاح از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی پلمپ شد اما اصل ماجرا چه بود؟
کد خبر: ۷۲۶۰۴۵
پلمپ یک رستوران به خاطر «الناز شاکردوست»

از روزهایی که این ملک برای فست فود اجاره داده شد، آژانس های مشاور املاک شرق تهران از رقم بالای اجاره آن حرف می زدند. براساس شنیده ها مستاجر برای اجاره این مغازه 300 متری، یک میلیارد تومان پول رهن داده و ماهیانه 90 میلیون تومان کرایه می دهد.

رقمی نجومی که برای اجاره یک ملک تجاری در شرق تهران غیرقابل باور است اما گویا مالک این فست فود به قدری متمول است که غیر از این اجاره بهای بالا و دکوراسیون چند صد میلیونی که برای فست فودش هزینه کرده، تمایل داشت یک افتتاحیه پر سروصدا هم برای رستورانش برگزار کند این مراسم افتتاحیه دو هفته پیش برگزار شد، افتتاحیه ای که در آن چند بازیگر سرشناس سینمای ایران حضور داشتند و باعث شدند شب افتتاح رستوران، فلکه اول تهرانپارس بسته شود اما همه حاشیه ها به اینجا ختم نشد.

میلیون ها تومان هزینه دعوت بازیگران

محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، امین حیایی و نیلوفر خوش خلق از بازیگران سرشناسی بودند که به مراسم افتتاح این فست فود رفته بودند. این مراسم به قدری شیک برگزار شد که هم الناز شاکردوست و هم محمدرضا گلزار در آن شب، تصاویری از حضورشان در آن فست فود را در صفحات رسمی اینستاگرام شان منتشر کردند. آنها حتی یک سلفی دو نفره هم گرفتند که با یک روز تاخیر در صفحه رسمی الناز شاکردوست آپلود شد و در عرض چند ساعت سر از سایت های خبری هم در آورد.

/Media/Image/1393/07/17/635484683587127998.jpg

البته حضور این ستارگان به خوبی می تواند ثابت کند که چه مبالغی برای افتتاح این فست فود هزینه شده است. چند ماه پیش خبرآنلاین در گزارشی ادعا کرده بود محمدرضا گلزار برای حضور در یک مراسم افطاری 18 میلیون تومان طلب می کند اما گویا این بازیگران در شب افتتاح فست فود مبالغ بالاتری هم گرفته اند.

یکی از کارمندان این فست فود در گفتگویی گفت: «یک مدیر برنامه برای حضور این بازیگران در شب مراسم 150 میلیون تومان دریافت کرد.» ادعایی که نمی توانیم آن را تایید کنیم، اگرچه با حضور چند چهره سرشناس مشخص است که مبلغ بالایی هزینه شده است.

البته چهره های کمتر شناخته شده تری مانند آرش شهبازی و حمیدرضا حمیدی منش هم در این مراسم حضور داشتند که بعید است آنها رقم قابل توجهی برای حضور در آن جشن دریافت کرده باشند.

ازدحام هواداران الناز شاکردوست

اما اصل حاشیه در پایان جشن افتتاحیه فست فود اتفاق می افتد؛ زمانی که بازیگران یکی یکی از سالن خارج می شوند. در یکی دو ساعتی که این بازیگران در فست فود حضو رداشتند، صدها نفر از اهالی منطقه جلوی در فست فود تجمع کردند. آنها می خواستند بازیگران محبوب شان را از نزدیک ببینند اما بادیگاردها اجازه ورود به فست فود را نمی دادند؛ با این وجود هنگام خروج بازیگران از فست فود آنها به خواسته شان رسیدند.

محبوب ترین چهره برای مردم، الناز شاکردوست بود که خروج او از فست فود هرج و مرج زیادی در فلکه اول تهرانپارس ایجاد کرد. او که از این حجم استقبال شوکه شده بود، برای مدتی ایستاد، برای هوادارانش دست تکان داد و حتی با بعضی از آنها سلفی گرفت اما هنگامی که قصد داشت سوار اتومبیل شود و برود، ازدحام مردم شدت پیدا کرد. شاکردوست برای خداحافظی با مردم دست تکان داد و هواداران این بازیگر یکصدا شعار دادند: «شاکردوست ... دوستت داریم».

جالب اینجاست که همه این اتفاقات در حضور ماموران نیروی انتظامی پیش آمد و آن شب به خوبی و خوشی تمام شد اما صبح روز بعد خبر بدی را به مالک رستوران دادند. اداره اماکن نیروی انتظامی به دلیل اغتشاش در خیابان، این فست فود را پلمپ کرد و هنوز با گذشت چند روز اقدامی برای بازگشایی اش نشده است. آیا سرمایه گذاری میلیاردی آقای مالک به خاطر ازدحام هواداران الناز شاکردوست نقش بر آب می شود؟ (تماشاگران امروز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ایران
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
سینمای ما سینمای چشم رنگیا و خوشگلاست با سناریو های ابكی الحق كه استاد مشایخی مضمونا اشاره ای به این امر داشتند و اعتراض كردند در شهری با اكثریت شیعه كودكانی در پایتخت گشنه می خوابند بیماران خاصی كه پول درمان و دارو ندارند.كودكان كار اجباری كه در خیابان ها با شغل های واكسی و اسپند دود كن و گل فروشی و تكدی گری در این روزهای مهر ماه؛ماه مدرسه انوقت پول های میلیونی برای فقط حضور یك انسان در یك افتتاحیه از واژه انسان به جای هنرمند استفاده كردم چون هنرمندی مقام رفیعی است كه به غلط اكنون به هر به اصطلاح ننه قمری به كار میرود.اگر هنرمند را مقام و جایگاه استاد فرشچیان در نگار گری یا استاد انتظامی و مشایخی و پرستویی در بازیگری یا استاد همایون خرم و روح الله خالقی و بسطامی و بدیعی و انتظامی در موسیقی بدانیم انگاه این انسان های خوش صورت جایگاهی در ان پیدا نمی كنند
خواهر یك شهید
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
واقعا جای بسی تاسف است در یك مملكت إسلامی كه عزیزان ما در خون خود غلطیدند و با دنیای إز ارزوی أیشان در عنفوان جوانی در خاك شدند تا دین. پا بر جا بماند ان وقت ما شاهد چنین برنامه های مبتذلی هستیمً واقعا صد افسوس أیا واقعا كسی هست كه جواب أین خانواده ها رأ بدهد جواب جانبا زان و مجروحان شیمیایی رأ بدهد واقعا چه كسی پاسخگو میباشد مملكت دچار امنیت شد برای أین گونه جولان دادن ها خدایا بفریاد دلهای دردمند ما برس
نا شناس
Germany
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۰
۰
اونجای كه باید درش بسته بشه سینمای ایرانه .
دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
چقدر مسخره
من نه كار مالكو تایید میكنم نه رد اما اینكه اغتشاش نیست
اینجوری همه بازیگرا باید زندانی بشن چون در خیابان كه راه میرن اغتشاش میكنند
....
مالك رستورانم پول داره خرج میكنه جوری در روزنامه ها از پولدارها حرف میزنند انگار همه دزدند و پول فقط از راه حرام زیاد میشه
دستمون به پول نمیرسه،پس هركی پول داره دزده
علی
Thailand
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
۰
۰
من نمی دانم این رقم های وحشتناك یك عده از كجا می آورند ؟ آیا واقعا مالیات این پولها و آنهایی كه یك ماشین را 10 میلیارد میخرند آیا مالیات این در آمدهای باد آورده طبق قانون پرداخت شده است ؟ اگر نه كه قطعا چنین است اشكال كار كجاست ؟ چرا قوه مجریه قانون از كجا آورده ای را تصویب نمی كند ؟ چرا سازمانهای نظارتی وظیفه قانونی خود را انجام نمی دهند ؟ صاحب این رستوران اگر قانونا مالیات این هزینه ای كه برای افتتاح همین رستوران 300 متری را پرداخت میكرد با همین پول میشد به حداقل 100 جوان وام ازدواج داد
. آیا وقت آن نرسیده است با تصویب قانون از كجا آورده ای و اجرای قاطع آن یك عده كه از راههای غیر قانونی صاحب ثروتهای كلان شده اند را وادار به پرداخت مالیات و تمكین از قانون كرد ؟
sara
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
۰
۰
چرا مردم تا یه ادم معروفو میبینن میرن سمتش یا تجمع میكنن!خدایی این مردم غرور ندارن؟؟؟؟؟بخدا من معروفترین ادم جهانم ببینم غرورم اجازه نمیده ببرم سمتش,خب محبوبه كه محبوبه,خیلی طرفدارشی به حریم شخصیش احترام بذار و یا تو پیجش بهش فحش نده,این ادمای بی سرو پا كه تا ادم معروف میبینن میرن سمتش به هوای امضا و اینا,اینا همونایی هستن كه اتفاقا ...ندارن به حریم شخصی و زندگی ادم محبوبشون احترام بذارن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها