مدیر گروه اجتماعی شبکه دو سیما درباره توقف پخش برنامه «خانومی که شما باشی» توضیحاتی را ارائه کرد.
کد خبر: ۷۲۵۹۷۰
توضیح شبکه دو سیما درباره توقف پخش برنامه «آزاده نامداری»

پخش برنامه «خانومی که شما باشی» به تهیه‌کنندگی آزاده نامداری که از شبکه دو سیما پخش می‌شد، از روز یکشنبه 13 مهرماه به یکباره و بدون توضیح قطع شد.

بنا بر این گزارش، آزاده نامداری در توضیح این اتفاق فقط به این جمله اشاره کرد که از دلیل این اتفاق خبری ندارد و این موضوع باید از طریق شبکه دو پیگیری شود.

روابط عومی شبکه دو سیما ضمن توضیح ویژه برنامه های این شبکه در هفته نیروی انتظامی درباره قطع برنامه «خانومی که شما باشی» اعلام کرد: برنامه «خانمی که شما باشی» با توجه به حجم بالای برنامه‌های شبکه دو برای هفته نیروی انتظامی که زمان زیادی از کنداکتور شبکه را به خود اختصاص داده، و همچنین هم زمانی با پخش سریال زخم شبکه سه که ویژه این هفته است، پخش برنامه خانمی که شما باشی به زمان مناسب‌تری که منجر به بهتر دیده شدن این برنامه شود موکول شد.

قطع یکباره برنامه آزاده نامداری در روزی اتفاق افتاد که صبح همان روز فرزاد حسنی همسر سابق نامداری به همراه خانواده در ویژه برنامه عید قربان شبکه دو سیما حاضر شده بود. برخی منابع خبری غیر رسمی حضور حسنی در تلویزیون را به قطع یکباره برنامه «خانمی که شما باشی» ارتباط داده بودند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نبوی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
۱
۰
سلام. چقدر توی بوغ و كورنا می زنید خوب قطع شد كه شد مگه این خانوم چه امتیاز خاصی داره كه این همه دارین حاشیه سازی میكنید
پاسخ: مخاطب گرامی! هر برنامه ای كه پخشش متوقف شود ارزش خبری دارد...فرقی هم نمی كند كه تهیه كننده اش چه كسی باشد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها