برنامه «پرانتز باز» که در آخرین قسمت‌های خود به صورت ویژه به جشنواره فیلم کودک پرداخته است، شنبه هفته آینده برای اولین بار توسط دو گوینده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۷۲۴۹۷۳
زوج بازیگر برنامه رادیویی را اجرا می‌کنند
ستاره نجف آبادی دستیار تهیه «پرانتز باز» در این زمینه گفت:‌ از آنجایی که ساعت پروازهای جشنواره فیلم کودک اصفهان، با زمان روی آنتن رفتن «پرانتز باز» یکی بود، موفق نشدیم به اصفهان برویم اما پرانتز ما برای جشنواره کاملا باز است.

وی افزود:‌ در چند روزی که آنجا نبودیم هم برنامه به طور کلی به جشنواره فیلم کودک اختصاص پیدا کرد. از جمله اینکه هر بار بخش تبریک به مناسبت آغاز بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان را از زبان یکی از مسئولان جشنواره داشتیم و در این بخش با مسعود مسعودشاهی و حمیدرضا دیبایی دبیر و روابط عمومی جشنواره گفتگو کردیم.

او یادآور شد: در بخش «دونده روز» با روابط عمومی جشنواره یا مسئول کاتالوگ صحبت می‌کنیم. بخش دیگری نیز به نام «چهره روز» داریم که در این دو بخش با هنرمندانی چون هوشنگ حریرچیان، جهانبخش سلطانی، مسعود نجفی، خسرو باباپور و گوهر خیراندیش مصاحبه داشته‌ایم.

نجف آبادی در پایان اعلام کرد: امروز برنامه را بهروز رضوی اجرا می کند و با محمدرضا جعفری جلوه گفتگو خواهیم داشت. ضمن اینکه با هنرمندانی که بزرگداشت آنها برگزار می‌شود نیز گفتگو خواهیم داشت. همچنین هفته بعد سحر ولدبیگی و نیما فلاح برنامه را اجرا می‌کنند و برای اولین بار است که «پرانتز باز» دونفره اجرا می‌شود.

«پرانتز باز» با تهیه‌کنندگی و سردبیری مارال دوستی ساعت 19 از رادیو نمایش پخش می‌شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها