رضا رویگری گفت: معراجی‌ها با احترام به اساتید دانشگاه و آن مکان با بیانی طنز بعضی از وقایع را مطرح می‌کند.
کد خبر: ۷۲۴۷۸۶
نبض تماشاچیان، در دستان مسعود ده‌نمکی است
رضا رویگری بازیگر سریال "معراجی‌ها" گفت:‌ دو نقش در سریال "معراجی‌ها" به من پیشنهاد شد که من تمایل بازی در نقش استاد دانشگاه را داشتم. وی افزود: استاد دانشگاه نقش طنزی بود که علاقه به من بیشتر نزدیک بوده و می‌توانستم ارتباط بیشتری با آن و مخاطب برقرار کنم.

رویگری در خصوص همکاری با مسعود ده‌نمکی اظهار داشت: حرف‌هایی در خصوص گذشته مسعود ده‌نمکی بوده و من کاری به آنها ندارم و این قدر می‌دانم که او کارگردان باتجربه و کاربلدی است.

وی ادامه داد: مسعود ده‌نمکی به خوبی کار با هنرمندان را بلد بوده و به همه نظرات ارائه شده گوش می‌دهد.

این بازیگر با اشاره به فروش قابل توجه فیلم‌های مسعود ده‌نمکی گفت: ما هنرمندان سهمی از میزان فروش آ ثار ده‌نمکی نداریم ولی از دیده شدن کارهای او توسط مخاطب مطمئن هستیم و این امر ما را به همکاری های پیاپی با او دلخوش می‌کند.

رویگری تصریح کرد: مسعود ده‌نمکی دست همه هنرمندان را برای ایفای نقش باز می‌گذارد و به آنان اجازه بداهه گویی می‌دهد.

وی در خصوص بحث بداهه‌گویی هنرمندان افزود: برای یک بازیگر خیلی مهم است که کارگردانش به او اعتماد کند و اجازه بداهه گویی را به وی بدهد.



رویگری با اشاره موضوع "معراجی‌ها" و نقدهایی که ممکن است مربوط به دانشگاه و اساتید آن باشد،‌ اظهار داشت: نقدها را نخوانده‌ام ولی به جرات می‌گویم که ما قصد اهانت به اساتید محترم و دوست داشتنی دانشگاه را نداریم.

وی افزود: فقط در خلال کارمان سعی کردیم بعضی از حرف‌ها را بازگو کنیم و فکر می‌کنم که "معراجی‌ها" توانست با ساختارشکنی خیلی از مباحث را با لحنی محترمانه بیان کند.

رویگری خاطرنشان کرد: خوشبختانه نبض تماشاگران ما در دستان ده‌نمکی بوده و فیلم هایش میلیاردی به فروش می‌رسد و این نشان داده که او فردی کاربلد است. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها