تلویزیون بساط اعتراض‌ها را برچیند

امین زندگانی: پزشکان وارد بازی‌های کودکانه نشوند

سریال «همه چیز آنجاست» نیمه پاییز از شبکه 3 به نمایش در می​آید

امین زندگانی علاقه​مند سنت‌ها می​شود

امین زندگانی در سریال «همه چیز آنجاست» نقش جوانی را بازی می‌کند که هرچند نماینده نسل جدید است، اما به فرهنگ و سنت‌ها علاقه زیادی دارد.
کد خبر: ۷۲۱۷۰۵
امین زندگانی علاقه​مند سنت‌ها می​شود

زندگانی درباره این نقش گفت: این روزها در حال بازی در سریال «همه چیز آنجا هست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی هستم که قرار است اواسط آبان ماه پخش شود. در این اثر نقش جوانی به نام مهدی را بازی می‌کنم که درگیر مشکلات خانوادگی‌اش هست و سعی دارد به نوعی آنها را رفع کند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های مهدی، مذهبی و سنتی بودنش است. گرچه او به نوعی نماینده نسل جدید به شمار می‌رود، اما به فرهنگ و سنت‌ها علاقه زیادی دارد. در این سریال تعامل خوبی بین افراد مسن و جوان وجود دارد، به همین دلیل روابطی که بین آنها وجود دارد نوستالژیک است.

زندگانی یادآور شد: همه چیز آنجا هست یک ملودرام خانوادگی است و با توجه به قصه‌ای که دارد امیدوارم بتواند مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. فضاهای ایرانی معمولا طرفداران زیادی در بین مخاطبان تلویزیون دارد و اگر ساختار خوبی داشته باشد، می‌تواند موفق شود. این سریال سعی دارد زندگی واقعی یک خانواده ایرانی را به تصویر بکشد و فکر می‌کنم تا حد زیادی هم در این مسیر موفق بوده است. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها