فیلم موج مرده فردا ساعت 21 از این شبکه پخش می​شود

ورود دیوید کاپرفیلد به شبکه نمایش

شبکه نمایش این هفته در بخش سینمای کلاسیک که ساعت یک بامداد پخش می‌شود، «گوزن جوان»، «کاپیتان هوراشیو»، «مردی با لباس سفید»، «وارث»، «دیوید کاپرفیلد»، «کشتی که در آن خدمت می‌کنیم» و «شغال‌های کوچک» را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۷۲۱۶۸۵
ورود دیوید کاپرفیلد به شبکه نمایش

این شبکه پخش فیلم‌های ساعت 21 را که به مرور آثار کارگردانان و بازیگران اختصاص دارد به پخش آثار ابراهیم حاتمی‌کیا اختصاص داده و آثار مرتبط با دفاع مقدس این سینماگر را پخش خواهد کرد. «برج مینو»، «آژانس شیشه‌ای»، «روبان قرمز»، «موج مرده» و «ارتفاع پست» فیلم‌هایی است که از شنبه تا چهارشنبه در این ساعت از شبکه نمایش پخش خواهند شد. فیلم «ابر توفان سیاتل» و «قاصد تندرو» نیز برای پخش در پنجشنبه و جمعه ساعت 21 شبکه نمایش انتخاب شده‌اند.

هر شب ساعت 19 شبکه نمایش، فیلم‌هایی از سینمای ایران را پخش می‌کند که این هفته از شنبه تا پنجشنبه «سه میلیون دلار ناقابل» به کارگردانی امیر شیرمحمدی، «گاو صندوق» اثری از مازیار میری، «تاوان» فیلمی از عباس خواجوند، «خاطره آن شب بارانی» به کارگردانی سیامک شایقی، «مثل یک خواب» اثری از رضا غفاری‌اعتبار و «حالا چه شود» به کارگردانی محمد جعفری‌هرندی پخش خواهد شد.

ساعت 23 هر شب، شبکه نمایش جدول فیلم‌های خود را به فیلم‌های جذاب و حادثه‌ای اختصاص داده که در این هفته «روشن‌بینی در آتش»، «گروگان»، «دنیاها»، «سهمگین»، «دریای زرد»، «شیرها در برابر بره‌ها» و «آتش در آسمان» تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

روز پنجشنبه فیلم‌های «بچه‌های مدرسه اوکاتا» محصول ژاپن، «دنیاها» محصول فرانسه و «هفت مرد جنگی» محصول تایوان در ساعت‌های 11، 15 و 17 پخش خواهد شد. همچنین این شبکه ساعت‌های 9، 11، 13، 15 و 17 روز جمعه این هفته به ترتیب فیلم‌های «دوازده صندلی»، «سهمگین»، «بادی که در مرغزار وزید»، «اکلاویا» و «افسانه سامورایی» را در جدول پخش خود قرار داده است. (روابط عمومی شبکه نمایش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها