بازدید دارابی از شبکه های نمایش و نسیم

تولید برنامه‌های شبکه «نسیم» افزایش می‌یابد

در پاسخ به اعلام آمادگی مدیر شبکه نسیم برای افزایش تولیدات روازانه این شبکه از چهار ساعت به شش ساعت در روز معاون سیما با این پیشنهاد موافقت کرد.
کد خبر: ۷۲۰۷۶۳
تولید برنامه‌های شبکه «نسیم» افزایش می‌یابد

علی دارابی ، معاون رییس رسانه ملی در امور سیما به همراه مدیران ستادی این معاونت از بخش های مختلف تولیدی ، اداری و پخش شبکه های نسیم و نمایش بازدید و با مدیران و کارکنان بخش های مختلف این دو شبکه دیدار و گفت و گو کرد.

/Media/Image/1393/03/31/635389764491268272.jpg

پس از این بازدید پنج ساعته ، جلسه شورای مدیران شبکه های نسیم و نمایش که به صورت مشترک توسط یک تیم اداره می شوند ، با حضور معاون سیما تشکیل و گزارشی از عملکرد این دو شبکه ارائه شد ، سپس مدیران هر بخش نیز اطلاعات کامل و جامعی در مورد روند کارهای در دست تولید ارائه دادند.

وی با اعلام رضایت از موفقیت شبکه نسیم در ایجاد روحیه شادی و نشاط در فضای عمومی جامعه گفت : امروز نسیم یکی از پربیننده ترین شبکه های سیماست و همانطور که می خواستیم حال مردم با دیدن این برنامه ها ، خوب و شاد می شود .

کرمی، مدیر شبکه نمایش گفت هم اکنون در آرشیو شبکه نمایش 4944 فیلم سینمایی داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و با تفکیک ژانر ، عکس ، خلاصه و دیگر جزییات آماده سازی و آرشیو شده است.

مدیر شبکه نمایش با اشاره به تدارک خاص این شبکه برای روزهای پنجشنبه و جمعه گفت : بر اساس این برنامه ریزی هر هفته 15 فیلم سینمایی داخلی و خارجی جدید از شبکه پخش می شود تا مخاطبان لحظات سرگرم کننده ای را با این شبکه تجربه کنند. وی افزود این شبکه همچنین در هر هفته 35 فیلم سینمایی داخلی و خارجی جدید برای نمایش تدارک می بیند. (روابط عمومی معاونت سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها