گفتگو با تهیه کننده «رادیو هفت»؛ یک آدم خیلی ‌خیلی معمولی به تعبیر خودش

منصور ضابطیان: با تلویزیون حال بهتری دارم

سازندگان برنامه تلویزیونی رادیو 7 هر ساله ویژه برنامه‌هایی به مناسبت تغییرفصل‌ ها که نشانه‌ای از قدرت خداوند است را تولید و پخش می کنند.
کد خبر: ۷۱۹۳۷۳
«رادیو هفت» با برنامه‌ای 5ساعته به استقبال پاییز می‌رود
گروه سازندگان برنامه تلویزیونی رادیو 7 به تهیه کنندگی و کارگردانی منصور ضابطیان و محمد صوفی ویژه برنامه پنج ساعته‌ ای را به مناسبت آغاز پاییز با حضور جمعی از هنرمندان تولید و آماده پخش کرده‌ر اند.

یکی از ویژگی های این برنامه اجرای یک سری از آیتم ها در فضایی جدید و خارج از استودیوی همیشگی رادیو 7 است. از آیتم های دیگر این برنامه پخش کارتون های خاطره انگیز با اجرای سرکار خانم گیتی خامنه است.

مناظره پاییزی نام بخش دیگری از این ویژه برنامه است که فضایی طنز آمیز دارد و مناظره ای است بین موافقین و مخالفین پاییز. این مناظره طنز بین چهار نفر از هنرمندان برگزار می‌ شود.

امسال نیز به سنت هر ساله، ترانه «شد خزان» توسط سه خواننده پیش کسوت بازخوانی و پخش خواهد شد. همچنین ترانه‌های جدیدی اجرا می‌گردند که این ترانه‌ها برای اولین بار از رسانه پخش می شوند .

ویژگی دیگر این برنامه این است که اغلب متن هایی که توسط هنرمندان خوانده می شود نوشته مخاطبین و ببیندگان برنامه رادیو7 است.

این ویژه برنامه از ساعت 8 شب دوشنبه 31 شهریور آغاز و تا یک بامداد اول مهر ادامه خواهد داشت.

در این برنامه چهره هایی چون مهدی پاکدل، بهرام عظیمی، کمند امیرسلیمانی، محمد بحرانی، ستاره و لاله اسکندری، حامی، فرزاد دزدمه و... حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها