مهیمن و رجبی در سریال معراجی‌ها اولین بار است که مقابل هم بازی می‌کنند. رجبی بازیگری طناز است و مهیمن بازی مهربان و دلنشینی در کارهایش داشته و دارد، اما در این سریال این دو بازیگر بخوبی نقش یکدیگر را کامل و آن را برای مخاطب باورپذیر می‌کنند.
کد خبر: ۷۱۸۹۷۱
انتظاری محترم در «معراجی‌ها»

دفاع مقدس و روزهای پرخاطره‌اش هیچ‌وقت فراموش نخواهد شد. این مرز و بوم جنگ‌های زیادی را از سر گذرانده است، اما دفاع مقدس و جنگ هشت ساله با عراق بعثی چیز دیگری بود. خاطرات زنده ما از دلاور مردی‌هایی که اجازه نداد خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد، برای همیشه جلوی دیدگان ما خواهد بود.

رزمندگانی که شهید شدند همیشه در ذهن ما زنده خواهند بود. آنها رفتند ولی عزیزانشان در میان ما هستند و نفسشان برایمان هستی بخش است. از میان آنها مادران و پدرانی که فرزندان خود را تقدیم ایران کردند، از جایگاه بالایی برخوردارند.

شاید شنیده باشید که خاک سرد است و کسانی که عزیز خود را به آغوش خاک می‌سپارند با حضور بر مزار آنها دلداری پیدا می‌کنند و آرام می‌شوند.

حال تصور کنید سال‌هاست فرزند خود را به اسلام تقدیم کرده‌اید ولی هیچ‌گاه فرصت وداع با پیکر او را نداشته‌اید. این حال و روز پدران و مادرانی است که هنوز هم چشم به راه فرزندان به جنگ رفته خود هستند؛ کسانی که با هر خبری از ستاد تفحص پیکر شهدا، امیدهایشان برای درآغوش کشیدن تابوت دلبندانشان زنده می‌شود. آنها هنوز هم چشم به راهند.

این روزها سریال «معراجی‌ها» از شبکه یک پخش می‌شود؛ سریالی که مسعود ده‌‎نمکی آن را کارگردانی کرده و بازیگرانی چون سید مهرداد ضیایی، نیما شاهرخ‌شاهی، کاوه خداشناس، محسن افشانی، امیر نوری، فریبا نادری، حدیثه تهرانی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی و پندار اکبری در آن بازی می‌کنند.

قرار است در این سریال تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند، اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی به آشوب و جنجال در دانشگاه اقدام می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می‌شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند. در بخش دیگری از این داستان مهران رجبی و پوراندخت مهیمن نقش پدر و مادر پیری را بازی می‌کنند که تنها پسرشان که روزگاری نفر اول کنکور بوده به جنگ رفته و هنوز برنگشته است و آنها هنوز منتظر بازگشت او هستند.

مهیمن اولین همکاری‌اش را با مسعود ده‌نمکی در سریال معراجی‌ها تجربه کرده است و نقش مادر رزمنده‌ای به نام محمد زمانی را بازی می‌کند؛ نقشی که با نقش‌های گذشته‌اش‌ متفاوت است.

این زوج که پا به کهولت سن هم گذاشته‌اند، در موقعیتی تصمیم می‌گیرند خودشان به منطقه‌ای بروند که احتمال می‌دهند پیکر فرزندشان در آنجا باشد و جستجو برای یافتن او را آغاز کنند. تا این جای سریال معراجی‌ها، این زوج توانسته‌اند به شخصیت‌های دوست‌داشتنی سریال تبدیل شوند. آنها با هم می‌گریند با هم می‌خندند، با هم انتظار دیدار مجدد فرزند را تجربه می‌کنند. هرکدام به شیوه خود، دیگری را تسلی می‌دهد و او را دلگرم می‌کند.

مهیمن و رجبی در سریال معراجی‌ها اولین بار است که مقابل هم بازی می‌کنند. رجبی بازیگری طناز است و مهیمن بازی مهربان و دلنشینی در کارهایش داشته و دارد، اما در این سریال این دو بازیگر بخوبی نقش یکدیگر را کامل و آن را برای مخاطب باورپذیر می‌کنند. آنها چنان از ته دل نقش پدر و مادر منتظر را بازی می‌کنند که بیننده همراه آنها می‌خندد و هم اشک می‌ریزد. این دو شخصیت به دور از هرگونه شعارزدگی، نقش پدر و مادران منتظر را بازی می‌کنند که همه مردم ایران به آنها احترام می‌گذارند و انتظار آنها را محترم می‌شمارند. (مجید احمدی / جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها