مسابقه تلویزیونی «ستاره بیست» هم زمان از دو شبکه تلویزیونی نمایش و تهران به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۷۱۸۹۴۲
پخش همزمان مسابقه بازیگری از شبکه نمایش و تهران

«ستاره بیست» عنوان یک مسابقه تلویزیونی است که علاقه‌مندان به حرفه بازیگری در آن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بنا بر این گزارش، مراحل تولید این برنامه مدتی است که آغاز شده و از ۲۰ مهر وارد فاز دوم می‌شود که این بخش با حضور علاقه‌مندان استان‌های مختلف کشورمان ضبط خواهد شد.

/Media/Image/1393/04/16/635403490501600216.jpg

پیش از این «رامین نواب‌پور» تهیه کننده مسابقه و جشنواره بزرگ «ستاره بیست»گفته بود: در مرحله نخست برای 20 برگزیده تصمیم گرفتیم تا تله فیلم و سریال طراحی کنیم تا آنها در کنار بازیگران حرفه ای به ایفای نقش بپردازند. پس از نهایی شدن بستر کار، گروه کارگردانی وارد بحث اجرایی شدند.

وی افزود: با توجه به سبقه ای که آقای مصطفی رستگاری در آثار سینمایی همچون فیلم سینمایی «چهل سالگی» و تجربه‌های وی در سریال‌های پرمخاطبی چون «راستش را بگو» دارند که در جشنواره اخیر حافظ هم جایزه برد و البته شناختی که گروه از پیش در مورد نوع کار وی داشت موجب شد تا فیلمنامه سریال برگزیدگان «ستاره بیست» به ایشان سپرده شود.

تهیه کننده مسابقه و جشنواره بزرگ «ستاره بیست» در مورد مضمون این سریال ادامه داد: مضمون این سریال اجتماعی و خانوادگی است که برای فصل اول آن 20 قسمت را در نظر گرفته ایم.

علاقه‌مندان برای اطلاع از بخش‌های مختلف و روند این مسابقه بازیگری می‌توانند به نشانی اینترنتی www.setareh20.com مراجعه کنند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها