فرهاد توحیدی در جدیدترین کار خود قصد دارد تا سریالی را با موضوع طلاق، حجاب و عفاف برای پخش از رسانه ملی به نگارش درآورد. کارگردانی این اثر بر عهده بهرام توکلی خواهد بود
کد خبر: ۷۱۸۵۰۷
ساخت سریال «دفترچه نوشین» با موضوع حجاب و عفاف

فرهاد توحیدی از نگارش فیلمنامه‌ سریالی با موضوع «طلاق، حجاب و عفاف» خبر داد و گفت: در حال حاضر مراحل تحقیق و پژوهش این سریال درحال انجام است.

وی افزود: مراحل پژوهش این سریال توسط همکاران پژوهشگر این پروژه در مراکز بهزیستی، دادگاه مدنی خاص، مراکز مشاوره، نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مرتبط در حال پیگیری است که تا اوایل آبان ماه به طراحی اولیه آن می‌رسیم.

توحیدی اضافه کرد:‌ البته یک طرح اولیه ارائه دادیم که ممکن است دستخوش تغییراتی هم شود بنابراین پس از شناخت کافی به موضوع، اقدام به طراحی اولیه سناریوی سریال می‌کنیم.

/Media/Image/1393/04/20/635407015269869960.jpg

به گفته این نویسنده، در حال حاضر این کار با نام اولیه «دفترچه نوشین» آغاز به کار کرده و اسم این سریال تغییر اساسی خواهد داشت. احتمالا بهرام توکلی کارگردان این سریال خواهد بود.

توحیدی با بیان اینکه در سالهای اخیر آمار طلاق در کشور نگران‌کننده شده، افزود: طلاق امروزه به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه مطرح است که متاسفانه پایداری ازدواج‌ها در سالهای اخیر یکی از دلایل آن بوده است.

به گفته وی سعی ما در این سریال این است که دلایل بروز طلاق، تبدیل شدن خانواده بزرگ ایرانی به خانواده کوچکتر، اتفاقات پس از طلاق و تبعات این جدایی را هم نمایش ‌دهیم.

توحیدی خاطرنشان کرد: «دفترچه نوشین» موضوعی اجتماعی دارد که در آن خلق داستانهای دراماتیک وجود دارد و موضوع حجاب و عفاف از موضوعات مهمی است که در این سریال به آن اشاره می‌کنیم. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها