تهیه‌کننده سریال پلیسی «میکائیل» از قطعی شدن حضور کامبیز دیرباز در این مجموعه خبر داد و اعلام کرد: این سریال به‌زودی اواسط مهرماه با تکمیل گروه بازیگران در تهران کلید می‌خورد.
کد خبر: ۷۱۸۰۸۶
سریال پلیسی سیروس مقدم به دنبال لوکیشن در قشم

الهام غفوری گفت: سریال «میکائیل» به کارگردانی سیروس مقدم به طور رسمی از روز دوشنبه (24 شهریور ماه) وارد مرحله پیش تولید شد و در حال حاضر گروه تولید به قشم رفته‌اند تا مراحل مربوط به بازبینی لوکیشن‌ها را انجام بدهند؛ ضمن اینکه متن این مجموعه اکنون توسط سعید نعمت‌الله در حال نگارش است. به احتمال قوی شروع سریال «میکائیل» در تهران باشد و سپس به قشم برویم.

وی همچنین به قطعی شدن حضور بازیگران سریال سیروس مقدم اشاره کرد و افزود: کامبیز دیرباز تنها بازیگری است که با وی برای حضور در «میکائیل» قرارداد بسته‌ایم، فعلا در حال گفت‌وگو با بازیگران دیگر هستیم و به‌زودی انتخاب مابقی بازیگران در «میکائیل» قطعی می‌شود.

غفوری در پایان با بیان اینکه سریال «میکائیل» قصه پلیسی - اجتماعی و خانوادگی را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: شش قسمت از متن کلی سریال «میکائیل» از سال گذشته آماده شده بود و اکنون آقای نعمت‌الله مشغول نوشتن بقیه قسمت‌های این سریال است. متن این سریال توسط سعید نعمت‌الله مثل بقیه سریال‌های آقای مقدم به‌روز نوشته می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها