صحبت های سیروس مقدم باعث شد محسن تنابنده در صفحه اینستگرامش نسبت به ساخته نشدن «پایتخت 4» واکنش نشان بدهد.
کد خبر: ۷۱۸۰۷۳
واکنش محسن تنابنده به ساخته نشدن «پایتخت 4»

این بازیگر در اینستاگرامش نوشت: ماجرای ساخت قسمت چهارم سریال پایتخت این روزها بحث های زیادی را به دنبال داشته است. هفته گذشته سیروس مقدم در مصاحبه ای صراحتا از منتفی شدن ساخت قسمت چهارم پایتخت خبر داد. اما مقدم امروز در مصاحبه تازه ای درباره عیادتش از رهبر انقلاب صحبت کرد و از تمجید از سریال پایتخت خبر داد. سیروس مقدم در گفت و گو با فارس گفت: خیلی خوشحال شدم که ایشان را سالم و سلامت دیدم و روی گشاده ایشان برای ما قوت قلب بود.

واکنش محسن تنابنده نسبت به توقیف سریال پایتخت

وی در ادامه گفت: ایشان در این دیدار از یکی از سریال‌هایی که خیلی تعریف کردند و بنده استفاده کردم، همین سریال پایتخت بود. اول اینکه بنده را که شناختند و برایم جای خوشحالی زیادی دارد و تعریف کردند و گفتند سریال‌های شما را پیگیر هستم که سریال‌های بسیار ایرانی است و به فرهنگ ما مردم و زندگی ایرانی بسیار نزدیک است.

مقدم اظهارداشت: من هم از ایشان پرسیدم که کدام سریال‌هایم را می‌فرمایند و ایشان گفتند که پایتخت‌ها را پیگیری کرده‌ام و روابط سالم بین خانواده‌های ایرانی و شئونات یک خانواده ایرانی در این سریال‌ها رعایت شده است. به مسئولان صداوسیما هم گفته‌ام که این سریال‌ها الگوی خوبی برای سریال سازی است. از مردمی بودن سریال هم تعریف کردند که من خیلی خوشحال شدم.

وی در ادامه درباره ساخت سری چهارم پایتخت نیز توضیح داد: قطعا سری چهارم این مجموعه ساخته نمی‌شود ولی در صحبت‌هایی که با آقای دارابی معاون سیما و آقای فرجی مدیر شبکه یک داشته‌ایم، قرار است سریال نوروزی این شبکه را کارگردانی کنم. البته هنوز هیچ چیز مشخص نیست. فقط آقای تنابنده به همراه یک تیم مشغول نگارش فیلمنامه هستند و قرار است سریالی در اشل پایتخت اما متفاوت از آن داشته باشیم.

صحبت های سیروس مقدم باعث شد محسن تنابنده (بازیگر و نویسنده پایتخت) در صفحه اینستگرامش ضمن نقل این صحبت ها بنویسد: به خدا من اصراری به ادامه پایتخت ندارم اما این خیلی عجیبه که بلندترین مقام سیاسی ممکت موافق پایتخته؛ ولی یه عده مانع میشن..جل‌الخالق! (ریتم زندگی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
محسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
۰
۰
پایتخت 4 سریالش نباشه تو نوروز اصلا كیف نمی ده مثل خروس كه بی مزه بود ولی پایتخت یه چیزه دیگست الكی میگی
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
۰
۰
من خواهش میكنم بسازین پایتخت ۴ رو من خودم مازندرانی هستم تو محله ما و هر كسی رو میشناسم همه دوستدار این سریال هستن اینا جزوی از خانواده ما مازندرانیها هستن ما میخوایم عید امسال رو با این سریال شروع كنیم این به ما امید میده رهبر ما این رو دوست داره پس شما رو به خدا بسازین خواهشمندیم
اسكندر
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
۰
۰
جون داداش پایتخت 4 بساز دیگه ما همه از طرفدارای این سریالیم ساخته نشه این قلب ما دپرس میشه همه امید ما عید امسال به این سریال بود آقای مقدم چرا لج كردی داداش بساز دیگه آقا .....رهبر ما وقتی خوششون اومده.......................................
SISI
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
۰
۰
این سریال طرفدارهای بسیاری داره كه منتظر تماشای سری های جدید آن هستند.
ممنونم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
۰
۰
ببخشید برای پایتخت ۴بازیگر پسر نمیخاین
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها