تهیه‌کننده مسابقه شعر طنز «قند پهلو» از ساخته نشدن سری جدید این مجموعه تا دو فصل آینده خبر داد و گفت: تکرار بی‌هدفِ یک برنامه‌ی موفق تلویزیونی ممکن است آن را به سرنوشت مجموعه موفقی چون «زیرآسمان شهر» مبتلا کند.
کد خبر: ۷۱۷۲۰۹
توقف ساخت سری جدید «قند پهلو»
امیر قمیشی بیان کرد: فعلا قصد ساخت مجدد «قند پهلو» را نداریم. شاید مصلحت باشد که بعد از گذشت مدت زمانی، این مسابقه به روی آنتن برود.
وی افزود: شاید برنامه‌ای مثل «نود» و یا «رادیو هفت» به واسطه ساختار ترکیبی‌شان جا داشته باشند که سال‌ها تکرار شوند و مخاطب هم استقبال کند اما از یک مسابقه تلویزیونی نمی‌شود انتظار داشت که تکرار شود و در اوج هم بماند. قمیشی تاکید کرد: مصلحت است که «قند پهلو» با تامل بیشتری پیش رود. در حال حاضر نیز مدیران شبکه آموزش از تکرار «قند پهلو» استقبال و حمایت کرده اند و به پاسداشت همین حمایت است که سعی می کنیم بهتر باشیم چون اگر قرار است آثار فرهنگی به سیما عرضه کنیم شاید بهتر باشد که یک مدتی نباشیم. او خاطرنشان کرد: شاید تکرار، از مرغوب بودن یک مسابقه که کالای فرهنگی است بکاهد. بعد از دو فصل آینده و یا شاید با فرا رسیدن نوروز در صورت صلاح‌دید سیما «قند پهلو» را ادامه خواهیم داد.
/Media/Image/1393/04/31/635416475633944753.jpg
این تهیه‌کننده در ادامه یادآور شد: در حال حاضر از قالب دیگری استفاده می‌کنیم و سعی می‌کنیم از ساختار صرف مسابقه مانند برنامه «لبخند تهران» به تراول شو برسیم. او همچنین از سفر به نقاط مختلف ایران خبر داد و گفت: احتمالا اولین نمونه سفرهای تلویزیونی ما با عنوان جشنواره طنز ادبی آذری در شهر خوی برگزار خواهد شد. قمیشی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود ابراز کرد: خوشحالم که بعد از «قند پهلو»، از طنز مکتوب در سایر شبکه‌های تلویزیون هم دعوت و استقبال می‌شود، فقط از برنامه‌سازان می‌خواهم که صرف حضور طنزپردازان مطرح نباشد و این حضورها هدفمند و ترسیم یک موقعیت طنز ادبی باشند.
تهیه‌کننده «قند پهلو» در پایان عنوان کرد: این روزها در فرهنگسراهای شهر تهران شاهدیم که صحبه شعر طنز از جمله شرکت‌کنندگان «قند پهلو»، محفل مستقلی دارند. من با این حضور موافق هستم چون حس می‌کنم شعر طنز مردمی شده است و جا دارد که در فرهنگسراها محفل طنز داشته باشیم. (ایسنا)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها