تهیه‌کننده «دردسرهای شیرین» گفت: امیدوارم که این مجموعه با تدوین و مونتاژ خوب به تولید رسیده و سعی می‌کنیم که «دردسرهای عظیم» پایان بندی خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۷۱۵۵۲۶
«دردسرهای عظیم» پایان‌بندی خوب و خوشی دارد

مهران مهام تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» از ادامه تصویربردای این سریال در لوکیشن‌های خیابانی خبر داد و گفت: عوامل سریال در حال حاضر مشغول ضبط قسمت ‌های23 و 24 سریال هستند و تا هفته آینده کار تصویربرداری ادامه دارد.

وی افزود: افسانه ناصری نیز به تازگی به این گروه اضافه شده و بازی این هنرمند هم در سریال آغاز شده است.

مهام خاطرنشان کرد: گروه تا چند روز آینده در لوکیشن‌های بیرونی و منزل لطیف در دارآباد حضور دارند و سکانس‌های مربوط به قسمت‌‌های پایانی را تصویربرداری می‌کنند.

تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» تصریح کرد: امیدوارم این مجموعه که با تدوین و مونتاژ خوب به تولید رسیده و قسمت‌های آخر آن چند بار بازنویسی شده سعی می‌کنیم که پایان بندی خوب و خوشی داشته باشد.

«دردسرهای عظیم» براساس طرحی از محمدرضا فاضلی ساخته می شود و داستان آن درباره اعضای خانواده یک مرد متمول است که بعد از مرگش دچار مشکلات متعددی می شوند.

مهدی هاشمی، مهران رجبی، شهین تسلیمی، جواد عزتی، زهره فکور صبور، الناز حبیبی و مریم سعادت از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تولید مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبکه سوم سیما درحال تولید است. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها