سیدجواد هاشمی از انتشار مستند سفر هنرمندان به برزیل در ایام برگزاری جام‌جهانی فوتبال 2014، در شبکه نمایش خانگی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۵۲۷۷
مستند «برزیل» به شایعات سفر هنرمندان پاسخ می‌دهد
جواد هاشمی کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که به زودی مجموعه جذابی از مستند برزیل توسط شبکه نمایش خانگی به بازار عرضه می شود، گفت: برای گرفتن مجوز مستند برزیل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داده ام که هنوز مجوز انتشار این اثر صادر نشده است.

وی ادامه داد: این مجموعه مستند بی‌شک پاسخی به شایعه هایی است که تا امروز نسبت به سفر بازیگران به برزیل برای حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 برزیل در جامعه و مطبوعات منتشر شده است.

کارگردان فیلم سینمایی «اختاپوس» بیان کرد: این مستند در نوع خود بی نظیر است و مجموعه ای است که هم‌زمان می توان آن را یک مجموعه مستند، داستانی و طنز دانست. در این مجموعه 15 بازیگر تراز اول سینما و تلویزیون ایران حضور دارند.

وی با اشاره اینکه مجموعه مستند برزیل در 5 قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود، توضیح داد: شایعه مساوی حاشیه، شلوارک، درباره تقی، خوش‌گذرونی و جام جهانی نام 5 قسمت این مجموعه است.

هاشمی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر 2 قسمت از این مجموعه تدوین و آماده است که امیدوارم به زودی وارد شبکه نمایش خانگی شود.

سفر تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون به برزیل برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان از پیش از سفر آنها تا پایان آن با حاشیه هایی مواجه شد. عده‌ای به نحوه تامین هزینه سفر و عده‌ای هم به پوشش و رفتار هنرمندان در برزیل انتقاد داشتند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها