سریال‌های پرده‌نشین و سال‌های ابری در دهه دوم محرم پخش می‌شود

پرده‌نشینی در سال‌های ابری دهه دوم محرم

محمود پاک‌نیت، بازیگر سریال در دست ساخت بهروز شعیبی گفت: مدتها بود بازی در سریال را قبول نمی‌کردم چون متن‌های پیشنهادی ضعیف بودند ولی مطمئنم «پرده نشین» سریالی دیدنی خواهد بود
کد خبر: ۷۱۲۹۷۶
منتظر سریالی دیدنی درباره روحانیت باشید

محمود پاک نیت بازیگر سینما و تلویزیون درباره سریال «پرده نشین» که مشغول بازی در آن است گفت: در این سریال در نقش مردی بازی میکنم که یک دامداری دارد و در روستا زندگی میکند. برای دختر این دامدار یک خواستگار روحانی پیدا شده است و تردیدهای این مرد برای رد یا قبول این خواستگار سبب اتفاقاتی می‌شود.

پاک نیت پیرامون همکاری با بهروز شعیبی کارگردان «پرده نشین» افزود: شعیبی کارگردان ماهری است و از آن مهمتر فیلمنامه خوبی را دستمایه کار قرار داده است. شعیبی تجربه کار سینمایی را داشته و همین به او کمک میکند که با محاسبه همه چیز را پیش ببرد.

* مدتها بود که کار سریال را قبول نمی کردم

وی ادامه داد: من مدتها بود که کار سریال را قبول نمی کردم آن هم به خاطر متنهای ضعیفی که پیشنهاد میشد اما متنی که شعیبی برای "پرده نشین"پیشنهاد داد آن قدر غنی بود که بدون فوت وقت کار را پذیرفتم. مطمئنم "پرده نشین" سریالی دیدنی خواهد بود.

پاک نیت درباره دیگر کارهایش افزود: اخیرا در یک تله فیلم به نام "ستاره شرق" ساخته علی غفاری هم بازی کرده ام. این فیلم به زندگی فضل ابن شازان می پردازد که در زمان امام حسن عسکری مروج شیعه بود.

* فضل ابن شازان «ستاره شرق» شده‌ام

وی گفت: در "ستاره شرق" در نقش اصلی فیلم یعنی نقش "فضل ابن شازان" بازی کرده ام. فیلم یک سری رفتارهایی که حکومتهای وقت در برابر این شیعه جعفری از خود بروز میدهند را ارائه میکند و بدین لحاظ کار کاملا ویژه ای است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها