فریدون جیرانی کارگردان سینما و سردبیر مجله تصویری «سی و پنج» از توزیع قسمت دوم این مجله همزمان با روز ملی سینما در شبکه نمایش خانگی خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۱۵۴
توزیع مجله تصویری «سی و پنج» ویژه روز سینما
فریدون جیرانی، کارگردان و نویسنده سینمای ایران درباره آخرین وضعیت مجله تصویری «سی و پنج» گفت: تازه‌ترین قسمت مجله تصویری «سی و پنج» که شماره دوم آن نیز هست به مناسبت روز ملی سینما و چند روز قبل از 21 شهریورماه در در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

کارگردان »ستاره‌ها» یادآور شد: رویکرد ما این است که از اواخر مهرماه سال 93 بتوانیم این مجله تصویری را به صورت ماهانه و به موقع به دست مخاطبان خود برسانیم و با برنامه ریزی های انجام شده از اواخر مهر ماه مجله به صورت ماهانه عرضه می‌شود.

جیرانی درباره مضمون قسمت دوم مجله تصویری «سی و پنج» گفت: در این برنامه همانند قسمت گذشته به بررسی مسائل روز سینمای ایران خواهیم پرداخت و گفتگو‌های تازه ای متناسب با مسائل روز با سینماگران و فیلمسازان سینمای ایران در آن وجود دارد.

مجله تصویری «سی و پنج» عنوان برنامه‌ای است به سردبیری فریدون جیرانی که اولین قسمت آن با موضوع سی و دومین جشنواره فیلم فجر در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

این مجله در شماره صفر خود گفتگوهایی ویژه‌ای با مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و رضا عطاران داشت.

حمید پنداشته و محمد نجار صراف تهیه‌کنندگی این مجله تصویری را بر عهده دارند و احسان ظلی‌پور به‌عنوان دبیر تحریریه، آرش اعلامی و مسعود رفیع‌زاده مدیران هنری و حامد بدیعی و غزال اعلامی عکاسان این مجله تصویری هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها