یوسف تیموری یکی از نقش های منفی سریال «آمین» را بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۰۹۸۷۵
یوسف تیموری تروریست «آمین» شد/ عکس

مجموعه تلویزیونی «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی جواد نوروز بیگی که از اوایل خرداد امسال در شهرک راه آهن کلید خورد بزودی به نیمه راه تصویربرداری می رسد.

گروه تولید که این روزها همچنان در لوکیشن مرکز پلیس فاتب در خیابان معلم مشغول تصویربرداری هستند، پیش از این در لوکیشن هایی از جمله برجی در تهران، مرکز فرماندهی پلیس تهران بزرگ،‌ خانه ای در شهرک چشمه، ویلایی در کرج، امامزاده پنج تن (ع) به ضبط تصاویر پرداخته اند. تدوین همزمان سریال را نیز موحد شادرو برعهده دارد.

یوسف تیموری که اخیراً به گروه بازیگران پیوسته و تست گریم هم شده، قرار است نقش یک تروریست را در این مجموعه بازی کند. بازی او احتمالاً در لوکیشن جدیدی از اول هفته آینده آغاز می‌شود. این محل قهوه خانه ای در قصه است که توسط خلافکاری به نام خسرو (با بازی خسرو امیر صادقی) اداره می‌شود. داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، هادی ساعی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی و امین حیایی در این سریال بازی دارند.
در خلاصه داستان این سریال به نویسندگی زامیاد سعدوندیان آمده: سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) مسئوول رسیدگی به پروژه مجرم و خلافکار فراری، همایون تمدن هستند که سال گذشته طی عملیات گروگان گیری، برادر سرهنگ را به شهادت رسانده است. پلیس با کشف کانتینری حامل مواد مخدر به ردی از همایون می رسد. همزمان فرزند همایون (فرزاد) برای شرکت در مراسم سالگرد درگذشت همسرش مریم نوین وارد ایران شده است. به همین دلیل مأموران علاوه بر بررسی سرنخ های به دست آمده از کانتینر، فرزاد را نیز برای رسیدن به همایون زیر نظر می گیرند، اما... .

/Media/Image/1393/03/30/635388987096263339.jpg
نگارش فیلمنامه این سریال به پایان رسیده اما طبق پیش بینی ها تصویربرداری آن تا نیمه پاییز ادامه خواهد داشت. این سریال با مشارکت مؤسسه ناجی هنر و سیما فیلم برای پخش در هفته نیروی انتظامی در اواخر مهرماه از یکی از شبکه های سیما آماده می‌شود. ساخت موسیقی و ترانه تیتراژ سریال نیز هنوز آغاز نشده است. قرار است بخش هایی از این مجموعه که سومین سریال منوچهر هادی پس از «خداحافظ بچه» و «خوب، بد، زشت» محسوب می‌شود، در شمال کشور تصویربرداری شود. (روزنامه بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها