در سومین روز از هفته دولت در آیینی با حضور استاندار بوشهر انجام شد؛

واگذاری یک هزار قطعه زمین به یک هزار خانواده دیلمی

در هفته دولت 20 طرح رسانه‌ای در مرکز ایلام و با حضور قائم‌مقام رئیس سازمان صدا و سیما، استاندار ایلام، فرمانداران و جمعی از مسئولان اجرایی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۰۹۴۹۲
افتتاح 20 طرح رسانه‌ای در ایلام

با فرارسیدن هفته دولت در مراسمی با حضور قائم‌مقام سازمان صدا و سیما، استاندار ایلام، فرمانداران و جمعی از مسئولان اجرایی استان و مدیران و کارکنان رسانه استانی 20 طرح رسانه‌ای در این شهر، اعم از ایستگاه‌های دیجیتال شهرستان‌های بدره، ملکشاهی، لومار، چوار، طرح سیگنال‌رسانی به وسیله STM1 در ایستگاه‌های کوه پشمی و نخجیر، طرح اتصال فیبر نوری از مخابرات تا فرستنده‌های تلویزیونی دهلران؛ سرابله و جام‌جم ایلام، دوربین‌های مداربسته مرکز، استودیوی تلویزیونی فضای باز مرکز و... افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌مقدم قائم‌مقام سازمان صدا و سیما با توجه به نقش رسانه‌ها گفت: بی‌شک در حوزه جنگ نرم رسانه‌ها بهترین سلاح هستند.

وی افزود: بحث ورود از آنالوگ به دیجیتال یک طرح ملی است که با توجه به توان سازمان حدود 85 درصد از تمام کشور به سیستم دیجیتال پیوسته‌اند.

موسوی‌مقدم درباره نگرش رسانه ملی به مخاطبان بیان کرد: رسانه ملی همیشه به دنبال افزایش میزان مخاطب و جلب رضایت و اعتماد آنان است.

وی درباره نقش رسانه‌های استانی اظهار کرد: شبکه‌های استانی باید با تمام توان در خدمت توسعه استان‌ها باشند و توسعه استان‌ها از محوری‌ترین رسالتی است که بر عهده شبکه‌های استانی است.

مروارید استاندار ایلام نیز درباره نقش رسانه در زندگی مردم گفت: در دنیای امروز رسانه‌ها با زندگی مردم عجین شده‌اند. مروارید درباره گسترش شبکه‌های تلویزیونی بیان کرد: در قبل از انقلاب فقط دو شبکه تلویزیونی با کمترین مخاطب وجود داشت، ولی امروز با همت و تلاش سازمان صدا و سیما، شاهد تاسیس شبکه‌های ملی و استانی با بیشترین مخاطب هستیم.در ادامه رامک مدیرکل مرکز ایلام گفت: رسانه با توجه به مسئولیتی که دارد باید در چهارمقوله تنوع در تولید، ساخت برنامه‌های معارفی، توجه ویژه به فرهنگ ملی، سیگنال‌رسانی به تمام کشور با پوشش صددرصدی و گسترش برنامه‌ها گام بردارد.

رامک افزود: رویکرد شبکه‌های استانی بر اساس افق رسانه، توجه به فرهنگ بومی و محلی، توجه به آداب و سنن محلی، مناسک‌سازی‌های تاسوعا و عاشورا و جمع‌خوانی‌های قرآن است. (روابط عمومی رسانه ملی)

newsQrCode
برچسب ها: هفته دولت ایلام
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها