پخش سریال «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از امشب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سه آغاز می‌شود. در این سریال مهدی هاشمی نقش اصلی را بازی می‌کند.
کد خبر: ۷۰۵۸۵۶
«دردسرهای عظیم» از امشب در شبکه 3

دردسرهای عظیم داستان مرد پولداری را روایت می‌کند که بر اثر حادثه‌ای به جمع خانواده‌ای که به لحاظ مالی وضع متوسطی دارند، می‌پیوندد و همین باعث آغاز ماجراهایی می‌شود.

در این سریال مهدی هاشمی نقش فرحان مقصودی (مرد پولدار) را بازی می‌کند، پرستو گلستانی نقش همسر فرحان، شهین تسلیمی نقش منیر صاحبخانه، مریم سعادت نقش فیروزه، مهران رجبی نقش میرزاده، صفا آقاجانی نقش همسر میرزاده، الناز حبیبی نقش بهار دختر فیروزه، جواد عزتی نقش یکی از مستاجران، امیر غفارمنش نقش پسر منیر، اشکان اشتیاق نقش پسر فرحان و زهره فکور صبور نقش دختر فرحان را به عهده دارد. بهشاد شریفیان هم نقش شریک فرحان را بازی می‌کند که با فرحان در کار ساختمان‌سازی مشغول است.

مهران مهام، یکی از تهیه‌کنندگان سریال دردسرهای عظیم درباره تولید آن گفت: تصویربرداری این سریال از اردیبهشت ماه شروع شد و همچنان ادامه دارد. دردسرهای عظیم در 26 قسمت تولید می‌شود و مراحل فنی همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. بیشتر لوکیشن‌های سریال در تهران است و بخشی از قصه در لواسان می‌گذرد. حسین غضنفری تدوین سریال دردسرهای عظیم را انجام می‌دهد و مجید یوسفی و حمیدرضا صدری به ترتیب صداگذاری و ساخت موسیقی را به عهده دارند.

سریال دردسرهای عظیم اولین سریالی است که برزو نیک‌نژاد برای تلویزیون کارگردانی می‌کند. مهام درباره انتخاب او گفت: به‌دنبال یک کارگردان جوان، اما باتجربه بودیم که بتواند با سلیقه جدید و خوبش یک اثر مناسب را بسازد. زمانی که برزو نیک‌نژاد فیلمنامه سریال روزهای بد به در را می‌نوشت، احساس کردم جوان بسیار خوشفکر و بااستعدادی است و می‌توانیم روی او سرمایه‌گذاری کنیم. به همین دلیل او را انتخاب کردیم و از نتیجه کار هم راضی هستیم. مهام درباره انتخاب بازیگران سریال هم گفت: در ابتدا قرار بود این سریال برای ماه رمضان تولید شود، اما از آنجا که ما وسواس زیادی برای فیلمنامه و انتخاب بازیگران داشتیم، تصمیم گرفتیم به جای انجام یک کار عجله‌ای با کمی تامل یک سریال با حضور بازیگران حرفه‌ای بسازیم. خوشبختانه توانستیم بازیگران مناسب را جذب کنیم.

وی درباره انتخاب مهدی هاشمی برای نقش اصلی سریال گفت: هاشمی از بازیگران توانمند سینما و تلویزیون ایران است. ما قبل از سریال دردسرهای عظیم در سریال‌های طلسم‌شدگان و کارآگاهان از حضور مهدی هاشمی استفاده کرده بودیم و هر دو طرف از این همکاری راضی بودیم. مهدی هاشمی از ابتدای نگارش سریال دردسرهای عظیم همراه با ما بود و نظرات خودش را برای بهتر شدن نقش فرحان و کل کار به ما می‌گفت.

به گفته این تهیه‌کننده، فیلمنامه اولیه سریال توسط محمدرضا فاضلی نوشته شد، اما بعد از نگارش بخش‌هایی از آن، فاضلی از کار کناره‌گیری کرد و علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی از ابتدا متن را نوشتند.

مهام سریال دردسرهای عظیم را سریالی درباه تغییر نگاه انسان‌ها توصیف کرد و توضیح داد: گاهی اوقات آدم‌ها قدرت نه گفتن را به برخی ندارند و همین به ایجاد مشکلاتی منجر می‌شود، در سریال دردسرهای عظیم به این مساله هم خواهیم پرداخت. هدف دیگر از تولید این سریال نشان دادن اختلافات طبقاتی است. همه می‌دانیم گاهی پول زیاد باعث ایجاد دردسرهایی می‌شود و کسانی که پول کمتری دارند، راحت‌تر زندگی می‌کنند. بنابراین به این موضوع هم در ساخت سریال دردسرهای عظیم توجه کرده‌ایم.

این تهیه‌کننده ادامه داد: اعتقاد دارم خدا زمان و فرصتی در اختیار ما برای زیستن گذاشته و ما از این فرصت باید برای پاک شدن استفاده کنیم و به رحمانیت خدا ایمان داشته باشیم. ما این موضوع را در فضای شیرین سریال نشان می‌دهیم و قصد داریم بگوییم که خداوند همیشه در کنار ماست و فرصت درست شدن و پاک شدن را به ما می‌دهد.برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از: نویسندگان: علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، تهیه‌کنندگان: مهران مهام و ایرج محمدی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، صدابردار: امیر پرتوی‌نژاد، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: زهره سیه‌پوش، دستیاران کارگردان: احسان سجادی و حامد مختاری، برنامه‌ریز: مجتبی خادم‌زاده و عکاس: مریم تخت‌کشیان. پخش سریال «جاده قدیم» که قرار بود از امشب از شبکه دو آغاز شود به زمان دیگری موکول شد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها