بازگشت غرورآمیز دکتر بهروز عشقی

در پشت صحنه سریال مهران مدیری چه می‎گذرد؟

کارگردان «اتاق عمل» گفت: با این سریال به گلایه‌های مردم از نبودنم در تلویزیون که برد وسیع پوشششی زیادی دارد پاسخ می‌دهم.
کد خبر: ۷۰۳۵۱۲
از بازگشتم به صدا و سیما خوشحالم

مهران مدیری که پس از سال‌ها دوری از تلویزیون بار دیگر قصد دارد تا با «اتاق عمل» به تلویزیون بازگردد روز گذشته جلسه‌ای با ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی و علی‌اکبر محمودی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درخصوص این سریال داشته است.

مهران مدیری در این نشست که به جزییات بیشتر درخصوص این سریال اشاره نکرد، گفت: به هر حال شبکه نمایش خانگی بخاطر میزان مخاطب، نفوذ در مردم و برد وسیع پوشش آن با تلویزیون غیر قابل مقایسه نیست.

وی افزود: از طرفی این کم و کسری همواره به لحاظ حسی در 6 سالی که در خارج از تلویزیون کار می‌کردم و از طرف دیگر نیز گلایه‌های مردم از اینکه چرا نباید این سریال‌ها را از تلویزیون ببینند وجود داشته است و مشتاق کار دوباره در رسانه ملی بودم.

مدیری با بیان اینکه الان خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر به سازمان صداوسیما بازگردم، اضافه کرد: جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم وامیدوارم که «اتاق عمل» ‌کار خیلی خوبی شود و رضایت مردم را دربر داشته باشد.

کارگردان «اتاق عمل» درباره موضوع این سریال گفت: «اتاق عمل» درباره اتفاقاتی است که در اتاق عمل بیمارستانی رخ می‌دهد و این کار، خیلی خوب در حال جلو رفتن است.

سریال طنز «اطاق عمل» به کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی حمید رضا مهدوی اکنون در مرحله پیش تولید و نگارش فیلمنامه است.

بسیاری از بازیگران این سریال، هنرمندانی هستند که در مجموعه «قهوه تلخ» ایفای نقش کرده‌اند.

این سریال طنز که قرار است در 90 قسمت 40 دقیقه‌ای برای مخاطبان شبکه تهران تولید خواهد شد اواخر تابستان پخش می‌شود. (تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها