پشت صحنه فیلم «جاذبه» بزودی از این شبکه پخش می‌شود

نقد فیلم‌های ضدایرانی در شبکه نمایش

تماشای فیلم و سریال و گذران اوقات فراغت با تماشای یک فیلم سینمایی و یا تئاتر از علاقه‌مندی‌های تعداد زیادی از ماست که با هر سلیقه و نگاه به سبکی خاص از هنر و نمایش، ساعاتی از وقتتان را به این مقوله اختصاص می‌دهیم.
کد خبر: ۷۰۳۴۷۵
لذت شنیداری آثار سینمایی در رادیو فیلم

به عبارتی قصه‌گویی و وارد شدن به داستان و ماجرایی که ما را تا آخر با خود هم‌گام کند، برای ما جذاب و قابل پیگیری است.
اما به دور از قوه بصری برای بهره‌مندی از لذت تماشای یک اثر نمایشی، شنیدن یک اثر هم خالی از لطف نیست. به خصوص که عزیزان روشن‌دل در جامعه تنها از این طریق همزاد پنداری با شخصیت‌های نمایشی می‌پردازد و بیشتر با رسانه صدا و همان رادیو در ارتباط‌اند.
رادیو نمایشی که مدت زمان زیادی نیز از قدمت آن نمی‌گذرد توانسته به خوبی با پایبندی بر رسالت خود استوار بماند و طرفداران زیادی را جذب کند.
اختصاص آیتم‌های مختلف نمایشی از جمله رادیو فیلم نقطه قوت خوبی بر آرمان این شبکه مبتنی بر شعار "پرنیان تفکر و تخیل" است.
فیلم‌هایی همچون "به رنگ خدا"، "آواز گنجشک‌ها"، "روبان قرمز"، "ارتفاع پست"، "مهاجر"، "دعوت"، "به همین سادگی"، "مسافر ری"، "یک تکه نان"، " راه طی شده"، "عیسی بشیر احمد"، "وقتی همه خواب بودند"، "بوی پیراهن یوسف"، "طلا و مس"، "نفوذی"، "بچه‌های آسمان"، " بید مجنون"، "آلزایمر"، "از کرخه تا راین"، "آقا یوسف"، "آدمکش"، "بیست"، "سیزده 59"، "عینک دودی" و"عزیزم من کوک نیستم" از جمله فیلم‌هایی هستند که تا به اکنون از رادیو فیلم پخش شده‌اند وعلاقه‌مندان می‌توانند هر جمعه ساعت 19 شنونده این فیلم‌های تنظیم شده برای رادیو باشند و با لذت شنیداری این آثار هم‌گام شوند. (باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها