نشست مشترک شورای ورزش صدا و سیما با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و با محوریت بررسی نحوه پوشش بازیهای آسیایی 2014 اینچئون برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۲۴۴۹
بازیهای آسیایی اینچئون را بهتر از دوره قبل پوشش می‌دهیم

در این نشست حاضرین بر همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر جهت پوشش فعالیت های آماده سازی کاروان ورزش ایران در بازی های آسیایی تاکید کردند .

در این نشست کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با ارائه گزارشی کامل از وضعیت کاروان و فعالیتهای آماده سازی ملی پوشان اعزامی اظهار داشت: انصافا دست اندرکاران ورزش صدا و سیما در طول رقابتهای جام جهانی فوتبال برزیل نشان دادند که هدفی جز ایجاد شادی و نشاط در جامعه جوان ایران اسلامی نداشته و ندارند. پوشش دقیق و مناسب رقابتهای لیگ جهانی والیبال نیز یکی دیگر از فعالیتهای بسیار مثبت و چشمگیر مجموعه صدا و سیما بود که به درستی توانست ضمن به تصویر کشیدن فعالیتهای فدراسیون والیبال و ملی پوشان کشورمان فضایی ایده آل را در جامعه فراهم نماید.
وی ادامه داد: قطعا بازیهای آسیایی اینچئون بعنوان مهمترین آوردگاه ورزش در قاره کهن که هر چهار سال یکبار برگزار می شود و عیار و توان کشورهای آسیا را نمایان می سازد نیز یکی دیگر از میادینی است که در صورت هماهنگی هر چه بیشتر و قبول زحمت دست اندرکاران صدا و سیما می تواند طراوت خوبی در جامعه ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در روی آوری جوانان و نوجوانان به ورزش داشته باشد. ضمن اینکه پوشش مناسب رقابتهای ملی پوشان کشورمان می تواند گوشه ای از زحمات مجموعه ورزش را جبران نماید.

/Media/Image/1393/05/14/635428617822562535.jpg
کیومرث هاشمی در پایان با تاکید بر آمادگی هر گونه حمایت و پشتیبانی برای ایجاد بهترین پوشش خبری از سوی صدا و سیما اظهار داشت: قطعا کمیته ملی المپیک بعنوان متولی اعزام کاروان جمهوری اسلامی ایران آمادگی خواهد داشت تا پیش از اعزام و حین مسابقات بصورت همه جانبه همکاری لازم را با مجموعه صدا و سیما جهت انعکاس دقیق فعالیت اعضای کاروان داشته باشد.
در ادامه نشست، زین العابدین رئیس شورای ورزش صدا و سیما نیز توجه به ورزش و پوشش بازیهای آسیایی اینچئون را جزو اولویتهای اصلی صدا و سیما در ماههای پیش رو عنوان کرد و گفت: خوشبختانه رئیس و معاونان رسانه ملی نگاه بسیار مثبتی به مقوله ورزش دارند و همین موضوع نیز کمک کرده تا دست اندرکاران ورزش صدا و سیما بتوانند بدون دغدغه اهداف و فعالیتهای تعریف شده را پیاده سازی نمایند.
وی ادامه داد: با همین نگاه حمایتی خوبی که در مجموعه صدا و سیما وجود دارد قصد داریم بازیهای آسیایی اینچئون را بهتر از دوره قبل بازیها یعنی گوانگژو برای مردم عزیز و علاقمند به ورزش پخش کنیم که در این زمینه افزایش تعداد نیروی انسانی متخصص ، وسعت فضای مربوط به صدا و سیمای ایران دردهکده رسانه ای و همچنین استفاده از تجهیزات جدید و به روز دنیا در دستور کار قرار گرفته است.
زین العابدین در پایان از مسئولین کمیته المپیک خواست هماهنگی های لازم را جهت همراهی فدراسیونها بمنظور پوشش فعالیتهای پیش از اعزام، حین برگزاری بازیها و بعد از اتمام مسابقات انجام دهند و گفت: شک نداشته باشید همکاران من در تمامی بخش های صدا و سیما همت خود را جهت پوشش مطلوب بازیها خواهند داشت. وی پیشنهاد داد برای انعکاس مطلوب روند آماده سازی تیم ها ، تقویم مشترکی بین رسانه ها و دست اندرکاران ورزشی کشور تدوین شود تا بر اساس آن اخبار تیم ها و ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی بهتر و مناسب تر پوشش داده شود . (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها