پخش سریال «عمارت فرنگی» به کارگردانی محمدرضا ورزی از امروز در قالب برنامه رادیو فیلم ساعت 18 از رادیو نمایش شروع می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۳۱۱
عمارت فرنگی در رادیو نمایش

این سریال به تهیه‌کنندگی علی لدنی اتفاقات دوران سلطنت رضاشاه را از سال ۱۲۹۶ تا ۱۳۲۰ روایت می‌کند. داستان سریال عمارت فرنگی با امضای قرارداد ۱۹۱۹ آغاز می‌شود که وثوق‌الدوله آن را به سرانجام می‌رساند، اما سیدحسن مدرس بشدت با آن مخالفت می‌کند و این مخالفت باعث به وجود آمدن موجی از اعتراض‌ها می‌شود، اعتراضاتی که وثوق‌الدوله را وادار به لغو قرارداد می‌کند. در این سریال سعید نیکپور، محمد مطیع، احمد نجفی، حسین محجوب، سپیده گلچین، چنگیز وثوقی و... بازی کرده‌اند. تنظیم رادیویی این نمایش به عهده ملیحه شبانیان است.

وابستگی استقلال در صدای سلامتی

شبکه رادیویی سلامت، در برنامه «سلام جوانی» امروز موضوع وابستگی و استقلال را بررسی می‌کند.

این برنامه امروز ساعت 17 میزبان ابراهیمی‌مقدم، روان‌شناس است. برنامه سلام جوانی شامل بخش‌های گزارش، ناگفته‌های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت و میکروفن آزاد است.

آهنگ‌های درخواستی در آوای نیمروز

آهنگ‌ها و سروده‌های درخواستی شنوندگان رادیو امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از رادیو تهران پخش می‌شود.

این برنامه با محوریت پخش موسیقی و آهنگ‌های درخواستی پخش می‌شود و هر روز یک موضوع اخلاقی از جمله بخشش، مهربانی، گذشت و... دستمایه متن‌های برنامه آوای نیمروز است. رضا قربانی و مهدی سلطانی تهیه‌کننده و الهام شوقی و دلارام شکوهی گویندگان برنامه هستند.

نهاد آموزشی در رادیو ایران

برنامه نگاه روز رادیو ایران امروز به موضوع نهاد آموزشی در ایران می‌پردازد.

این برنامه به بررسی موضوعات علمی و اقتصادی می‌پردازد و امروز به بهانه سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی فعالیت‌های این نهاد آموزشی را بررسی می‌کند. عاطفه بنایی تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد. همچنین برنامه اینجا ایران است امروز ساعت 19 و 30 دقیقه در رادیو ایران ضمن نگاهی به معضلات اجتماعی کشور شنوندگان را با ادبیات کهن ایران آشنا می‌کند.

«روشنای علم» در رادیو دانش

برنامه روشنای علم با موضوع طلاب حوزه علمیه و مشتاقان دین و مذهب تشیع امشب ساعت 23 از رادیو دانش پخش می‌شود. این برنامه با معرفی علمای شیعه به بیان ویژگی‌های اخلاقی، شخصیت و خلاصه‌ای از زندگی بزرگان دین می‌پردازد. حجت‌الاسلام سهند بردبار کارشناس مذهبی برنامه با معرفی شخصیت ملااحمد نراقی به بیان بخشی از زندگی ایشان می‌پردازد و در بخش معرفی مدارس علمیه، مدرسه علمیه امام‌خمینی(ره) ارومیه معرفی می‌شود.

راه‌اندازی کسب و کار در رادیو اقتصاد

برنامه باشگاه مشاوران اقتصادی به شرایط راه‌اندازی یک کسب و کار می‌پردازد.

این برنامه میزبان محمود آسیاچی است و او درباره گام‌های اولیه شروع یک کسب و کار و مقوله‌های مربوط به آن توضیحاتی ارائه می‌دهد که ساعت 11 و 35 دقیقه پخش می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها