احسان کرمی که مراسم رونمایی از پیراهن «پرسپولیس» در فصل جدید لیگ برتر را اجرا کرد، به برخی صحبت‌های مطرح شده از سوی بازیکنان حاضر در این برنامه پاسخ داد.
کد خبر: ۷۰۱۸۲۰
برای حضور در جشن پرسپولیس پولی دریافت نکردیم

او با تأکید بر اینکه هیچ کدام از هنرمندان حاضر در این مراسم مبلغی را بابت حضورشان دریافت نکردند گفت: همه هنرمندان حاضر در این مراسم به دعوت باشگاه فرهنگی ورزشی «پرسپولیس» به آنجا آمده بودند و علاقه‌ای که به این باشگاه و شخص علی دایی داشتند.

این مجری تلویزیون افزود: آقای بنگر یکی از بازیکنان این تیم در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که ظاهرا آقایان با پول‌های کلان به این مراسم آمده‌اند، در صورتی که اینگونه نبوده و حتی اکبر عبدی هم مبلغی دریافت نکرد. این بازیکنان از هر بهانه‌ای برای اعلام عدم تسویه‌ حساب‌های مالی‌شان استفاده می‌کنند.

کرمی ادامه داد: من، اشکان خطیبی و بهنوش بختیاری باید می رفتیم و به تئاترمان می رسیدیم، پژمان بازغی هم سر فیلمبرداری بود و هنرمندان دیگر نیز با وجود مشغله‌شان در این مراسم حاضر شده بودند. این پیشکسوتان و بازیکنان کنونی پرسپولیس که به عنوان صاحب‌خانه حاضر بودند بهتر بود ما را به چشم مهمان می‌دیدند و با احترام برخورد می‌کردند.

این مجری خاطرنشان کرد: آقای جاسمیان هم در گفت‌وگویی به عدم حضور پیشکسوت‌ها در این مراسم اشاره کرده بودند و گفته بودند مجری مراسم فوتبالی نبوده و معلوم نیست از کجا آمده در صورتی که من سال‌ها در رادیو تهران فوتبال گزارش می‌کردم و همه را نیز می‌شناسم و از پیشکسوتانی هم که جلو نشسته بودند مانند آقای عرب‌شاهی، محمدخانی، قلیچ و وطن‌خواه نام بردم. متأسفانه ایشان دیر آمدند و در انتهای سالن حضور داشتند که حضور عکاسان مقابل سن باعث شد ایشان را نبینم.

وی افزود: خود ایشان اعلام کردند «عبدی نامی را بالا بردند» و خودشان احترام اکبر عبدی را به عنوان یک بازیگر پیشکسوت رعایت نکردند. خود من بازوی آقای جاسمیان را به عنوان اولین کاپیتان پرسپولیس می‌بوسم اما ایشان باید توجه داشته باشند، مراسم تجلیل از پیشکسوتان نبوده است.

کرمی ادامه داد: آقای درخشان هم گفته‌اند مگر این‌ها ما را به مراسم‌هایشان دعوت می‌کنند که ما آن‌ها را دعوت می‌کنیم. در صورتی که خود من بسیاری از این عزیزان را به تئاترهایم دعوت کرده‌ام. چطور آن موقع که سریال «پژمان» با حضور فوتبالیست‌ها ساخته می‌شود، ایشان استقبال می‌کنند، حالا از حضور هنرمندان در مراسمی که متعلق به باشگاهی با عنوان فرهنگی ورزشی است انتقاد می‌کنند؟!

این بازیگر و کارگردان تئاتر گفت: روزی که مهدی مهدوی‌کیا از فوتبال خداحافظی کرد هیچ کدام از این آقایان حضور نداشتند اما بعد که هنرمندان برایش مراسم گرفتند مورد انتقاد قرار گرفت.

وی بار دیگر تأکید کرد: من و سایر هنرمندان حاضر در مراسم رونمایی پیراهن پرسپولیس هیچ مبلغی دریافت نکردیم و با دعوت باشگاه به دلیل علاقه به پرسپولیس و شخص علی دایی در مراسم حاضر شدیم.

/Media/Image/1393/05/11/635425728445821758.jpg

کرمی که این روزها با تئاتر « زورو محاکمه می‌شود» به عنوان تک بازیگر بر روی صحنه فرهنگسرای نیاوران است درباره این نمایش گفت: تا 23 مردادماه هر شب در ساعت 21 اجرا داریم که فکر می‌کنم تمدید شود و خوشبختانه تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها