عمو پورنگ به منظور حمایت از کودکان غزه قصد دارد کمپینی جهانی راه اندازی کند.
کد خبر: ۷۰۱۳۲۹
راه‌اندازی کمپین حمایت از کودکان غزه توسط عمو پورنگ

داریوش فرضیایی درباره کمپین حمایت از کودکان غزه گفت: با توجه به فعالیت در حوزه کودک و درک فضای موجود و نیز دیدن تصاویر کشتار کودکان مظلوم غزه در رسانه‌ها و فضاهای مجازی، از وقوع چنین جنگ ناجوانمردانه‌ای بسیار متأثر شدم و این فکر به ذهنم خطور کرد که کمپینی برای حمایت از کودکان غزه راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: نباید دنیای قشنگ کودکان وارد فضاهای سیاسی بیهوده شود، کودکان باید از دوران کودکی خود لذت ببرند و بتوانند زندگی آرام، راحت و شادی داشته باشند اما ظاهراً در قسمت‌هایی از دنیا نمی‌خواهند این اتفاق رخ دهد.

عمو پورنگ تصریح کرد: من معتقدم که کلیه قشرهای هنری و فرهنگی کشور باید از حقوق کودکان دنیا به ویژه کودکان غزه حمایت کنند. امروز بیشترین کشتار کودکان در غزه انجام می‌شود و ما باید همه سعی و تلاش‌مان را انجام دهیم تا آرامش و زندگی بدون جنگ برای کودکان غزه فراهم شود.

این مجری برنامه‌های کودک در پایان گفت: در حال حاضر کارهای ابتدایی و مقدماتی این کمپین انجام شده است و در حال تسریع ادامه کارهای آن هستیم و تلاش داریم حمایت همه گروه‌های مختلف و به‌خصوص جامعه هنری را در این راستا داشته باشیم. حمایت ما به‌طور ویژه از حقوق کودکان مظلوم غزه است و تلاش داریم تا همه جوامع هنری وارد این کمپین شوند و آن را جهانی کنیم تا بتوانیم همه دنیا را برای برقراری صلح و بازگشت آرامش به کودکان غزه متحد کنیم. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها