جنایت به دلیل توهم شیشه

خواننده پاپ راوی «شوک» می‌شود

مستند «شوک» در قسمت جدیدی با رویکردی طنز به موضوع فست فود و غذاهای غیرسالم می پردازد و همچنین روش های تغذیه سالم و عادات غذایی مناسب را به بینندگان توصیه می کند.
کد خبر: ۷۰۱۱۵۳
نمایش فست فودهای غیر بهداشتی در «شوک»

فرشاد شکیبی تهیه کننده مجموعه مستند "شوک" درباره محتوای قسمت جدید آن گفت: در این قسمت با نگاهی طنز به سراغ موضوع فست فود و غذاهای ناسالم رفته ایم. فضایی برای بررسی روش های سالم غذایی در مستند ایجاد شده است و عادات غذایی نادرست به عنوان یکی از عادت های غلط جامعه امروزی آسیب شناسی می شود.

وی با اشاره به دو سویه بودن شوک در بررسی موضوعات افزود: در این برنامه همانطور که به سراغ مکان های غیر بهداشتی رفته ایم و گزارش هایی از آن مکان ها تهیه کرده ایم، رستوران های بهداشتی و مناسب را هم نشان داده ایم. همچنین مصاحبه هایی با هنرمندان هم درباره تغذیه انجام داده ایم.

تهیه کننده "نگاه پیشگیری" ادامه داد: در این قسمت از برنامه با دو سه فردی که دچار چاقی مفرط هستند هم صحبت کرده و دلایل چاق شدنشان را بررسی کرده ایم. ضمن این که راهکارهایی درمانی و ورزشی برای مقابله با بیماری چاقی هم در برنامه ارائه می شود. این قسمت حدود یک ماه گذشته ضبط شد و اکنون همه مراحل تولید آن به پایان رسیده است.

مستند تلویزیونی "شوک" محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیما چهارشنبه شب-15 مرداد- ساعت 23:15 روی آنتن می رود. (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها