رئیس مرکز سیمافیلم با بیان اینکه مجموعه تلویزیونی «پوریای ولی» به زودی وارد مرحله پیش‌تولید می‌شود، گفت: سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری با مشارکت یک استان ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۰۹۲۷
سریال «پوریای ولی» وارد پیش‌تولید می‌شود

«محمدرضا معصوم زادگان» درباره ماموریت مرکز سیمافیلم مبنی بر ساخت آثار ویژه دفاع مقدس گفت: از سال گذشته که به سیمافیلم آمدم، معاون محترم سیما روند برنامه سازی در سیمافیلم و استراتژی تولید سریال در سیمافیلم را با محوریت دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی طراحی کردند.

وی ادامه داد: بنا بر این تعریف ما یک بازنگری در کار و ماموریت خود انجام دادیم و الان شاید 90 درصد آثار الف ویژه سیما در حوزه دفاع مقدس در سیما فیلم ساخته می شود.

معصوم زادگان درباره این تولیدات به فارس توضیح داد: سریال حاج احمد متوسلیان، سریال شهید چمران، سریال شهید باکری و سریال شهید تهرانی مقدم و از جمله آثاری است که در مرکز سیمافیلم تولید خواهند شد. همچنین در کنار این سریالها، ما آثاری را هم با موضوع دفاع مقدس داریم که آنها نیز به مرور ساخته خواهند شد و امیدوارم در ماموریت خود موفق عمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در مقطعی ماموریت سیمافیلم فقط تولید تله فیلم بود و دیگر اجازه ساخت سریال نداشت، در برنامه ریزی جدید، تولید تله فیلم همچنان در سیمافیلم ادامه دارد یا خیز؟ تصریح کرد: ما در مرکز سیمافیلم تله فیلم هم می سازیم و این روند ادامه دارد تنها در مقطعی تولید سریال در این مرکز به تعویق افتاده بود.

وی درباره سریال پوریای ولی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی نیز گفت: کار نگارش فیلمنامه پوریای ولی به پایان رسیده و به زودی کار پیش تولید را آغاز می کنیم. آقای جوزانی با انتخاب 500 هنرورز قصد دارد این سریال را شروع کند و البته هنوز انتخاب بازیگران اصلی اتفاق نیافتاده است.

وی همچنین درباره سریال سلمان فارسی به کارگردانی سیدداوود میرباقری نیز اظهارداشت:سریال سلمان فارسی نیز تا پایان سال وارد مرحله جدیدی خواهد شد. در تلاشیم تا این سریال را با یک استان در حوزه مشارکت، مسائل پشتیبانی و لوجستیک بسازیم.

معصوم زادگان درباره سریال شهید احمد متوسلیان نیز گفت: سیناپس کلی سریال آماده شده و مرحله بررسی لوکیشن و تولید را سپری می کند که امیدوارم تا پایان سال وارد مرحله تولید شود. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها