پس از ساخت قسمت های اول تا سوم سریال موفق پایتخت و پخش آن در ایام عید خبرهایی از عدم اجازه ساخت قسمت چهارم آن به گوش می رسد.
کد خبر: ۷۰۰۸۵۰
اعتراض محسن تنابنده و سیروس مقدم به ساخته نشدن پایتخت 4

محسن تنابنده چندی پیش با انتشار مطلبی در صفحه خود در اینستاگرام از زبان نقی سریال پایتخت به نوعی به اعتراض به این خبر پرداخت. این هنرمند در این باره نوشت:

نقی سر خاک مادر:

آخ..سلام مادر..خوبی؟ سرکیفی؟روبه رشدی؟ (مکث) یه کم درددل دارم بگم؟ (مکث)میگن نباش،میگن پایتخت دیگه نباشه،میگن خودتو خانوادتو ارسطو چوچانگم ور دار ببر،، دست من نیست مادر جان دستور از بالاس، میگن پایتخت پایه های تخت بعضیا رو لرزونده،،من چه میدونم چیکار میکنن رو تخت،،،سرتو درد نیارم مادر،، چیزی کم و کسر نداری اومدنی برات بیارم؟

http://www.salamcinama.ir/public/images/usrUploader/10570020_1440551949552780_561922724_n.jpg

همچنین سیروس مقدم چندی پیش در گفت و گویی با بانی فیلم در این ارتباط گفت :

ساخت "پایتخت4" تقریبا از دوش ما برداشته شده و آن قدر مساله را پیچیده و عجیب و غریب کرده اند که به نظر میرسد تصمیم گیری درباره آن خیلی سخت باشد.

اکثر مردم خواهان ساخت فصل چهارم هستند و هر جا که میرویم و هر که را می بینیم چه در تهران و چه در شمال همگی سراغ فصل چهارم را میگیرند.


این کارگردان دلایل منتفی شدن ساخت این فصل را چنین میگوید:

«به نظر میرسد اقلیتی زورشان بیشتر است و دوست ندارند "پایتخت" ساخته شود و به هر حال دیگر "پایتخت"ی در کار نیست.» (سلام سینما و سینما پلاس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
رویاء
United Kingdom
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
۰
۰
سلام خسته نباشید ما چند سال كلاه قرمزی رو می بینیم پایتخت هم مثل كلاه قرمزی هرسال پخش بشه مشكل در چی رسول خدا حتی برا خندیدن هم حدیث گفته تو رو خدا یكمً حسادتها رو بزارید كنار و دید باز به این قضیه فكر كنید خیلی ها هستن كه غم و غصه زندگی شون رو گرفته و این سریال فقط برا چند دقیقه انها رو دور می كنه از غصه های كه دارن من از ٢٦ سالگی بیوه شدم و دو فرزندمً رو با سختی بسیار بزرگ می كنم این سریال واقعا من رو چند دقیقه به عالم شادی می بره
پوریا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
۰
۰
باسلام وخسته نباشید خدمت عوامل سریال پایتخت من و خانواده م واقعا شمارو دوست داریم علاقه داریم كه قسمت های جدید پایتخت ساخته بشه متاسفانه تو مملكت دوست ندارن موفقیت دیگران وشادی مردم بعضیا مخالفن خلاصه من از اینجا از طرف خودم وتمام دوستدارن پایتخت میگم خدا قوت
علی تاجی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
واقعا سریال زیبایی این اقایون هم شورشو در اوردن مگه تاالان این سریال هدفی جز شادی مردم داشته،واقعا براتون متاسفم كه واسه هرفیلمی یه بهونه الكی جور میكنید
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها