پرویز پرستویی به تازگی مصاحبه مفصلی درباره فیلم امروز و سینما با خبرگزاری ایسنا انجام داده است. وی در بخشی از این مصاحبه واکنش تندی نسبت به صحبت های نوید محمدزاده درباره سیمرغ جشنواره فیلم فجر نشان داد.
کد خبر: ۷۰۰۶۵۸
انتقاد تند پرویز پرستویی از بازیگر «عصبانی نیستم»

پرستویی که خود رکوردار دریافت سیمرغ است، گفت:

چندی پیش مصاحبه‌ایی را از آدمی دیدم که جایزه‌اش را به عطاران داده بودند و با خواندن آن دود از سرم بلند شد. گفته بود خوب شد به من جایزه ندادند، آنهایی که سیمرغ گرفته‌اند کجا هستند. هر موقع اراده کنم سیمرغ می‌گیرم. این ادعا از سوی کسی که یک کار کرده، خیلی اسفناک است. آقای انتظامی با 90 سال سن چنین ادعایی را ندارد. خیلی راحت یک کار می‌کنیم، دیگر خدا را بنده نیستیم و حرمت نمی‌گذاریم. فکر می‌کنیم علی آباد هم شهری است اما نه یک ده کوره بیشتر نیست.

/Media/Image/1392/11/08/635265338659463706.jpg

نوید محمد زاده در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر با کسب کامل ارای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد.اما به عت فشار گروه هایی خارج از سینما این جایزه به رضا عطاران اهدا شد. (سلام‌سینما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دریا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
۱
۰
واقعا ادم متاسف میشه
در صنفهای مختلف جوونها وتازه واردها اصلا به پیشكسوتها احترام نمی گذارند

یك پیشنهاد دارم:نظرت خیلی پایین صفحه قرار می گیرد.بهتر است جای نظرات با مطالب مرتبط عوض شود یا مطالب مرتبط بصورت dropDown نمایش دهد و فضای كمتری را اشغال كند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها