تهیه کننده «شادونه در سرزمین پرندگان» می‌گوید این مجموعه تلویزیونی شهریور ماه با دکور جدید و ساختاری متفاوت به آنتن شبکه دو برمی‌گردد.
کد خبر: ۷۰۰۵۴۳
«خاله شادونه» به تلویزیون بر می‌گردد

علی اکبر ذاکری افزود: سری جدید این برنامه که مرحله آماده سازی دکور را پشت سر می گذارد، با اهداف آموزشی طراحی شده و به تقویت خلاقیت کودکان کمک می‌کند.
وی افزود: پخش این برنامه از شهریور ماه روزهای فرد از شبکه دو سیما آغاز می شود و تلاش کردیم تا با تولید نماهنگ ها، کلیپ ها و آهنگهای جدید و شاد در این برنامه، اوقات خوشی را برای بچه ها فراهم کنیم.
ذاکری درباره تغییرات جدید این برنامه گفت: در سری جدید بچه ها شاهد تحولات جدی خواهند بود، دکور و فضای برنامه کاملا تغییر کرده و شخصیت های عروسکی جدیدی به این برنامه وارد شده اند.
وی با اشاره به توقف پخش این برنامه در ماه مبارک رمضان گفت: هر برنامه ای برای پویایی نیاز به پوست اندازی و تغییر دارد، شادونه هم که سالهاست میهمان خانه مخاطبان خود می شود و لازم بود تغییراتی در آن ایجاد کنیم تا این برنامه برای دوستانش تکراری به نظر نرسد.
«شادونه» کاری از گروه کودک وخردسال شبکه دو سیماست که سری جدید آن در 90 قسمت 45 دقیقه ای تولید خواهد شد. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها