عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عسل» شب گذشته با حضور در واحد ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با بیش از ۵۰۰ مخاطب خود به گفت‌وگو نشستند.
کد خبر: ۶۹۹۹۷۷
احسان علیخانی نظرات مخاطبان «ماه عسل» را شنید/ تصاویر

شب گذشته (شنبه 4 مرداد) احسان علیخانی به همراه 12 نفر دیگر از عوامل تولید برنامه ماه عسل در واحد ارتباط با مخاطبان اداره کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما حضور یافتند و به سوالات مختلف مخاطبان پاسخ گفتند.

در این گفت‌وگوی یک ساعته که از ساعت 22:15 تا 23:15 ادامه داشت جمع زیادی از مخاطبان موفق شدند با احسان علیخانی و دیگر عوامل تولید برنامه ماه عسل تماس بگیرند و عده بسیاری نیز به علت حجم بالای تماس‌های تلفنی و زمان حضور این گروه در واحد 162 موفق به گفت‌وگو با آنان نشدند. براساس آمار مرکز 162،‌ بیش از پانصد مخاطب موفق به گفت‌وگو با این گروه شدند و نزدیک به 2500 تماس، به علت نبود زمان، امکان برقراری ارتباط نیافت.

مخاطبان این برنامه، ماه عسل را به چند علت موفق‌ترین برنامه رمضانی تلویزیون ارزیابی کردند. انتخاب سوژه‌های مناسب، پرداختن به مسائل مهم اجتماعی و روز جامعه، اجرای خوب علیخانی و دکور زیبا از جمله عللی بودند که مخاطبان برای موفق بودن برنامه به آنها اشاره کردند.

در این تماس‌ها عوامل برنامه ماه عسل از چگونگی سوژه‌یابی، اجرای برنامه زنده و مشکلات آن، تلاش‌های گروه برای دعوت از میهمان و یافتن برخی سوژه‌های خاص و همچنین دکور و دیگر مسائل تولید به مخاطبان پاسخ گفتند.

مخاطبان در تماس‌های دیشب خود همچنین برخی سوژه‌ها را برترین سوژه‌های امسال معرفی کردند. این برنامه بنا دارد 5 سوژه برتر مخاطبان را در ویژه برنامه عید فطر خود مجددا دعوت و از آنان قدردانی کند.

در این گفت‌وگوی تلفنی با مخاطبان مسعود رجبیان، مدیر تولید، مجید و میلاد پیوندی، مرتضی محمدی، حامد میرفتاحی، محسن نجفی، امیرحسین و علیرضا ترابی، فرشید شکیبا و احسان علیخانی را همراهی کردند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
Ayi
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
۱
۰
سلوووووووووووووووووممممممم بر اقا احسان گل گلاب بابا تو موقع عكسم دل میبری !!! اقا این كارا با ... نكن نمیدونی كه با این كارا چه دل هایی رو كه نمیبری !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها