رییس سازمان صدا و سیما با بیان این‌که هلوکاست واقعی در غزه جریان دارد گفت: سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در قبال وقایع امروز غزه بیش از پیش آن‌ها را رسوا کرد.
کد خبر: ۶۹۹۲۶۵
ضرغامی: هلوکاست واقعی در غزه جریان دارد

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌سابقه خواند و گفت: بدون تردید این راهپیمایی باشکوه‌ترین و متراکم‌ترین راهپیمایی روز قدسی بود که تا امروز دیده‌ام و این به دلیل است که امروز همراه با افکار عمومی جهان همه احساس وظیفه می‌کنند که از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

او در رابطه با سکوت برخی کشورهای عرب و نداشتن واکنش مناسب سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: به نظر من فرصت خوبی ایجاد شده تا یک بار دیگر رسوایی مجامع بین‌المللی بویژه رسوایی رسانه‌های استکباری روشن بشود.

ضرغامی همچنین اظهار کرد: امروز در غزه هلوکاست واقعی در جریان است و در این شرایط سکوت و توجیه کردن جنایات صهیونیست‌ها از نظر من بیش از پیش نمایانگر مظلومیت ملت فلسطین و رسوایی آن‌هایی است که با تبلیغات گسترده دم از حقوق بشر می‌زنند، ولی ذره‌ای به حقوق بشر اعتقادی ندارند.

رییس صدا و سیما در ادامه روز قدس را پرنفوذترین حرکت و حضور گسترده جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در این روز می‌بیند که همه افکار دنیا با فلسطین همراه است. این حرکت پرشور به زودی نتیجه خود را خواهد داد و تاثیری چشمگیر روی کاهش جنایات خواهد گذاشت.

ضرغامی سپس به یکپارچگی و اتحاد تمامی کشورهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

او همچنین در رابطه با تاسیس شبکه‌های برون‌مرزی گفت: شبکه‌های جدید برون‌مرزی را با حفظ موقعیت سایر شبکه‌های برون‌مرزی قبلی استقلال می‌دهیم و برنامه 24 ساعته به آن‌ها اختصاص خواهیم داد. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها