نمایش قدیمی «مرد بدون فردا» از امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از رادیو نمایش پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۷۴۰
دوبلورهای برتر در رادیو تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این نمایش قدیمی که در دهه 40 شمسی از رادیو پخش شده، داستان مردی است که دکتر معالجش را مجبور می‌کند تمام حقایق را به او بگوید و وقتی درمی‌یابد که بیش از دو ماه به پایان زندگی‌اش باقی نمانده از صمیمی‌ترین دوستش درخواست می‌کند تا موقعیتی ایجاد کند که او زودتر از زمان مرگش از سوی فرد ناشناسی کشته شود.

این نمایش در قالب برنامه یکی بود، یکی نبود پخش می‌شود. در این برنامه نمایش‌های دهه40 و 50 رادیو، پس از بازسازی پخش می‌شود که در آن هنرمندانی چون علی‌اکبر مشکین، هوشنگ بهشتی، حمید عاملی و ژاله علو به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دوبلورهای برتر در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران در برنامه «آوای امواج» دوبلورهای شاخص را با رای شنوندگان انتخاب می‌کند.

برنامه «آوای امواج» هر هفته میزبان یکی از دوبلورهای مطرح است. این برنامه با نویسندگی و اجرای مریم شیرزاد پخش می‌شود.

معرفی دوبلورهای شاخص نیز با عنوان مسابقه پنج دوبلور مردم پخش می‌شود و مخاطبان برنامه می‌توانند پنج دوبلور برتر یا صدای ماندگار را انتخاب کنند. این برنامه شامل بخش‌های متنوع است. در بخش شهر مهربانی درباره مناسبت‌های قدیم شهر تهران، حال و هوای مردم و شهر صحبت می‌شود. به اندازه یک تبسم، بخش طنز و کمدی است که به لطیفه‌ها و مطالب طنز اختصاص دارد.

یک فیلم یک دیالوگ، دیالوگی از دوبلور معروف پخش می‌شود که شنوندگان باید نام آن دوبلور را حدس بزنند. بزودی اختتامیه جشنواره معرفی دوبلور برتر با حضور شنوندگان برنامه آوای امواج در رادیو تهران برگزار می‌شود.

کارتن‌خوابی، تهدید امنیت اجتماعی

برنامه افق روشن امروز با نگاهی آسیب‌شناسی به بررسی ارتباط کارتن‌خوابی با امنیت اجتماعی می‌پردازد.

این برنامه امروز ساعت 9 و 5 دقیقه به مدت 50 دقیقه با حضور محمد جهانگیری‌فر، معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و امان‌الله قرایی‌مقدم، جامعه‌شناس و آسیب‌شناس اجتماعی از رادیو سلامت پخش می‌شود.

همچنین برنامه تلنگر با رویکرد سوانح و حوادث خانگی و موضوع اقدامات اورژانسی در بروز حملات قلبی ساعت 11 و 50 دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. این برنامه میزبان نادر حقی، متخصص طب اورژانس است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها