در پی منتفی شدن پخش این مجموعه‌ در شب‌های قدر‌

کارگردان «کیفر»: خوشحالم سریالم حیف نشد

کارگردان و تهیه‌کننده سریال شب‌های قدر شبکه دو درخصوص پخش نشدن مجموعه‌اش در ایام لیالی قدر اظهار کرد: خوشحال شدم که سریالم همزمان با برخی برنامه‌های دیگر تلویزیون در این ایام پخش نشد؛ چرا که قطعا حیف می‌شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۶۹
کارگردان «کیفر»: خوشحالم سریالم حیف نشد

حسین تبریزی در این زمینه توضیح داد: پخش نشدن سریال «کیفر» در شب‌های قدر دلیل خاصی ندارد و فقط تنها مساله‌ای که برای شبکه دو مهم بود این بود که نمی‌خواستند پخش «کیفر» با برخی برنامه‌های دیگر تقارن داشته باشد‌. با وجودی که تا لحظه آخر کار تصویربرداری این مجموعه را برای رساندن به پخش انجام دادیم و گروه خیلی برای کار زحمت کشیدند و در نهایت کار خوبی هم از آب درآمد، اما خیلی خوشحال شدم که کارم همزمان با مسابقه والیبال به روی آنتن نرفت.

وی در عین حال اعلام کرد که ناراحت نیستم از اینکه پخش «کیفر» از شبکه دو به تعویق افتاد؛ چرا که این مجموعه قابلیت این را دارد که در زمان‌های دیگر نیز نمایش داده شود،؛ بنابراین صلاح بود که در لیالی قدر پخش نشود و اگر این اتفاق می‌افتاد زحمات گروه نادیده گرفته می‌شد.

این کارگردان که سال گذشته سریال «بوی باران» را برای شب‌های قدر شبکه دوم ساخت، با اشاره به پخش «کیفر» در مناسبت بعدی یادآور شد: فعلا درباره پخش «کیفر» از سوی شبکه هیچ اعلامی نشده است و قرار است جلسه‌ای با مدیر شبکه داشته باشیم تا تایم مناسبی برای پخش این سریال انتخاب شود.

تبریزی در پایان از کارهای جدیدش در سینما خبر داد و به ایسنا گفت: اکنون مشغول آماده‌سازی دو کار سینمایی هستم و مشغول انجام مراحل فنی آنها هستم تا بتوانم فیلم‌ها را برای جشنواره فجر آماده کنم.

سریال «کیفر» در شش قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو آماده شده است.

کامبیز دیرباز، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، محسن افشانی، علی سلیمانی، فریبا کوثری، فریبا متخصص، اتابک نادری، سیروس همتی، داود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد و حمید شریف‌زاده از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

«کیفر» به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه‌ی اتفاقی که برایشان می‌افتد مجبور به انتخاب می‌شوند و به گذشته خود برمی‌گردند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها