امشب قسمت شانزدهم سریال «مدینه» از شبکه اول سیما پخش می شود.
کد خبر: ۶۹۵۸۴۲
امشب «مدینه» تصادف می‌کند

درقسمت پانزدهم دیدیم بهمن پس از رد کردن پیشنهاد بیتا، چک سالار را نقد می کند تا مشکلات مالی خود را برطرف کند اما بیتا دست بردار نیست و رودر روی هانیه پیشنهاد خود را دوباره مطرح می کند و هانیه از این اتفاق به شدت عصبانی می شود.
امشب و در قسمت شانزدهم سریال مدینه می بینیم که فاطمه (مریم کاویانی) مادرهانیه که از درگیری بین بهمن و دخترش با خبر شده به تهران می آید تا هانیه را به شمال ببرد. دراین بین بهمن از بیماری چشم مادرش مدینه با خبر می شود و برای دیدن مدینه و برگرداندن هانیه به شمال می رود که در حین برگشت، مدینه که رانندگی میکرد به علت مشکل دید به همراه فرزندش تصادف می کند و ...

سیروس مقدم و زینب تقوایی کارگردان و تهیه ‌کننده مجموعه تلویزیونی مدینه هستند که در شب های ماه مبارک رمضان هرشب یاعت 22:30 از شبکه اول سیما پخش می شود. پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی،بهزاد فراهانی، گلاره عباسی و آتیلا پسیانی از بازیگران و سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید، خشایار موحدیان تدوین همزمان، امیرمعقولی مدیرتصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم و کارن همایونفر موسیقی متن، ازعوامل سریال مدینه هستند که هر شب ساعت 22:30 و تکرار آن ساعت 10:10صبح و 14:15از شبکه یک پخش می شود. (بانی فیلم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها