عوامل سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم پس از شمال کشور،‌ تصویربرداری را در مهرشهر کرج ادامه می‌دهند و تاکنون 24 قسمت از این سریال که 15 قسمت آن روی آنتن رفته، ضبط شده است.
کد خبر: ۶۹۵۷۴۲
عوامل «مدینه» راهی کرج شدند

به تازگی کار تصویربرداری سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی در شمال کشور به پایان رسیده است و عوامل به تهران برگشته‌اند.

قرار است به زودی یک بازیگر جدید به مجموعه اضافه شود و گروه اکنون تا دو روز آینده در مهرشهر کرج و لوکیشن خانه سالار تصویربرداری را ادامه می‌دهند.

تاکنون 24 قسمت از این سریال تصویربرداری شده است و گروه آخرین قسمت‌های سریال را برای پخش آماده می‌کنند و احتمالا تا آخرین روز ماه مبارک رمضان مشغول فعالیت خواهند بود.

عوامل این سریال پس از مهرشهر، برای ضبط تصاویر بعدی سریال به لوکیشن منزل مدینه در شهرک چشمه می‌آیند و لوکیشن بعدی در میدان شهرک غرب واقع شده است.

نقش شخصیتی که نام سریال نیز از او گرفته شده است، پریوش نظریه بر عهده دارد و شبنم مقدمی (در نقش روحی)، مهرداد صدیقیان (بهمن)، آناهیتا افشار (هانیه) و مجید صالحی (عزیز)، بهزاد فراهانی (بلبل)، آتیلا پسیانی (جهان)، مهدی سلطانی (عبدی)، رضا رویگری (شهرام)، مریم بوبانی (طاهره)، لیندا کیانی (مینا)، شیوا ابراهیمی (پرستار)، سید مهرداد ضیایی(خسرو)، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی (اعظم)، داریوش سلیمی (سعید)، علی صالحی (محسن)، نوید خداشناس (احمدرضا)، امیر حمید‌زاده، علیرضا مهران (افلاطون)، کریم قربانی (کریم) و.... نیز دیگر بازیگران سریال هستند.

فیلمنامه سریال را سعید نعمت الله نوشته که در کارنامه او نگارش فیلمنامه سریال‌هایی چون «جراحت»، «زیر هشت»، «مادرانه»، «رستگاران» و.... به چشم می‌خورد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مدینه بعد از درگذشت همسرش جهان، می‌ خواهد به همراه پسر خوانده‌اش کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه او است.

عوامل اصلی سریال عبارتند از نویسنده: سعید نعمت الله، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، تدوینگر: خشایار موحدیان، صداگذار: مهرداد جلوخانی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، مدیر تدارکات: سعید نظری و دستیار کارگردان: صالح جوان، داود زادق آبادی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

این سریال در مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و به تهیه کنندگی زینب تقوایی ساخته می‌شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها