محمود معظمی، کارگردان سریال:

مخاطبان «فاخته» از «مدینه» بیشتر است

تصویربرداری سریال‌‌های رمضانی «مدینه» و «فاخته» همزمان با پخش ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۹
تصویربرداری همزمان با پخش «فاخته» و «مدینه»

سعید نعمت‌الله همزمان با تصویربرداری فیلمنامه مدینه را بازنویسی می‌کند. به گفته هادی دادشی مشاور رسانه‌ای این سریال طبق برنامه‌ریزی، تصویربرداری مدینه به کارگردانی سیروس مقدم تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت. تعدد لوکیشن‌ها یکی از دلایلی است که تصویربرداری این سریال را طولانی کرده است.

گروه سازنده چند روز قبل برای ضبط سکانس‌های مربوط به شمال به این منطقه رفته بود و اکنون در برگشت صحنه‌های مربوط به مسافرخانه بلبل و بیمارستان را تصویربرداری می‌کند.

سریال مدینه داستان زندگی مدینه و روحی است که هر دو همسران جهان بوده‌‌اند؛ جهان در دریا غرق می‌شود و کارخانه او و حفظ آن مشکلاتی را برای این دو زن و بهمن، پسر جهان به وجود می‌آورد. در هر قسمت از این سریال اتفاقات زیادی رخ می‌دهد و بازیگرانی به کار اضافه یا کم می‌شوند. از بازیگرانی که تاکنون فقط در یکی، دو سکانس دیده شده‌اند اما قرار است باز هم به قصه برگردند می‌توان به لیندا کیانی اشاره کرد. حمیدرضا هدایتی هم در قسمت‌های بعدی به بازیگران این سریال اضافه می‌شود. بازی گلاره عباسی و بهزاد فراهانی از دو قسمت قبل آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

پریوش نظریه، شبنم مقدمی، امیرحسین صدیقیان و مجید صالحی بازیگران اصلی سریال مدینه هستند.

داوود قچاق تهیه‌کننده سریال فاخته که از شبکه دو پخش می‌شود هم به ایسنا گفت: تاکنون 90 درصد از این سریال تصویربرداری شده است و امیدواریم بزودی این مرحله به پایان برسد.

سریال فاخته را محمود معظمی کارگردانی می‌کند و بازیگرانی مانند ثریا قاسمی، عبدالرضا اکبری، شهرام عبدلی، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی در آن بازی می‌کنند.

قچاق با ذکر این نکته که تصویربرداری در لوکیشن اصلی که منزل خان‌جون است ادامه دارد و در ادامه گروه سازنده به لوکیشن مسجد می‌روند و سریال با تصویربرداری جشن تکلیف به پایان می‌رسد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها