اهداف خیرخواهانه چند فوتبالیست و بازیگر و خواننده

حرف‌های فوتبالی پژمان جمشیدی و کامبیز دیرباز درباره جام ستاره ها

در ایام شب های ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری مسابقات فوتبال جام ستاره ها هستیم که پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد.
کد خبر: ۶۹۴۷۸۹
حرف‌های فوتبالی پژمان جمشیدی و کامبیز دیرباز درباره جام ستاره ها

پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس و همچنین هنرمند و خواننده محبوب کشور به عنوان موسس این مسابقات مدیریت اجرایی جام ستاره ها را نیز بر عهده دارد.

در همین راستا در شب چهارم این مسابقات گفتگو ویژه ای با ستارگان سینما وموسیقی کشور داشتیم.

پژمان جمشیدی:جام پر خرجی داشتیم

پژمان جمشیدی، این هنرمند و بازیکن محبوب و دوست داشتنی ایران از اهداف مسابقات و عوامل اجرایی این بازی ها چنین گفت: مسابقات 4 دوره خود را پشت سر گذاشته است و به لطف حامیان مالی و خود ستاره هایی که در این جام حضور دارند وارد پنجمین دوره خود شده است.
وی درادامه افزود: بازی ها با حضور 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی با حضور پیشکسوتان پرسپولیس، پیشکسوتان استقلال، هنرمندان، موسیقی و 2 تیم متعلق به حامیان مالی برگزار می شود.
جمشیدی خاطر نشان کرد: جام نسبتا پر خرجی را داریم و امیدوار هستیم در آینده مسابقات را به جایی برسانیم که تیم ها هم بتوانند برای خود در آمدزا باشند چرا که این جام نو پا است و نیاز به زمان دارد تا در حد و اندازه نام ستاره ها بدرخشد. ما هم تمام سعی و تلاش خود را کرده ایم تا این تورنمنت آن گونه که شایسته نام ستاره ها است برگزار شود. جامی که متعلق به همه دوستان است.
مدیر اجرایی جام ستاره ها در خصوص اینکه چه عاملی باعث برگزاری این مسابقات شد، گفت: در خاطرات باقی مانده است که در سال های گذشته در ایام ماه مبارک رمضان مسابقات گل کوچک و جام رمضان برگزار می شد که متاسفانه در حال حاضر این مسابقات بسیار کمرنگ شده است و رنگ و بوی گذشته را ندارد و همین عامل باعث شد تا بستری را آماده کنیم که ستارگان سینما و موسیقی در یک جام حضور یابند. خداوند را شاکر هستم که با کمک دوستانم در سال های اول آقای محرابی، خانم دولت آبادی و جناب آقای راهبر استارت اولیه مسابقات را زدیم و در سال های بعد هم آقای محبی به جمع ما اضافه شدند و هم اکنون نیز مسئولیت اجرایی این مسابقات را در کنار بنده عهده دار هستند.
پژمان جمشیدی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم یک بستر منابی را برای دیدار هنرمندان، اهالی موسیقی و پیشکسوتان فوتبال در کنار یکدیگر آماده کنیم. ضمنا در کنار بحث مسابقات جام ستاره ها نیز اهداف خیرخواهانه هم گنجانده شده است تا با حداقل کاری که می توانیم انجام دهیم. بلیط روز نهایی مسابقات را با یک همت عالی به فروش برسانیم تا بتوانیم با هدیه به یک موسسه خیریه که مبلغ ناچیزی هم می باشد به آنها کمک نماییم.

سپند امیرسلیمانی: پژمان کار زیبایی انجام می دهد
سپند امیر سلیمانی هم گفت: من در اوج فوتبال را کنار گذاشتم تا راه برای جوان تر ها باز شود. وی درخصوص جام ستاره ها گفت: کار بسیار زیبا و پسندیده ای است که توسط پژمان جمشیدی صورت می گیرد و با انجام این مسابقات بچه های هنرمند و پیشکسوتان فوتبال همان بازیکنانی که در سن بچه گی ما بازی می کردند را گرد هم جمع کرده است و همین عامل باعث می شود تا افرادی مثل من که تنبل هستند را ازخانه برای تماشای این مسابقات به بیرون بکشاند.

کامبیز دیرباز: خوشحالم که من هم در این جمع حضور دارم
کامبیز دیرباز نیز گفت: جام ستاره ها جامی است که پنجمین سال برگزاری خود را پشت سر می گذارد و اندک اندک دارد شکل و شمایل یک جام واقعی را به خود می گیرد و محفلی را ایجاد می نماید تا در ماه مبارک رمضان ستاره های سینما، موسیقی و پیشکسوتان فوتبال دور هم جمع شوند تا یک ضیافت دوستانه ای را برگزار کنند و من هم بسیار خوشحال هستم که در کنار این عزیزان حضور دارم.

اختصاصی ستاره نیوز/ ستاره ها با «پژمان» می درخشند
وی همچنین درخصوص فعالیت های خیرخواهانه هنرمندان تصریح کرد: وظیفه ای که هنرمندان در قبال انرژی مثبتی که از 70میلیون مخاطب می گیرند این است که خمس و زکات خود را هم پرداخت کنند. همانطور که می دانید ما ایرانی ها معروف به هم نوع دوست هستیم و هوای یکدیگر را داریم و شاید هم یک جاهایی خیلی مهمتر باشد برایمان که حال همسایه مان بهتر از حال خودمان باشد.
کامبیز دیرباز در پایان خاطر نشان کرد: خواشمندم فیلم های سینمایی را داخل سینما ببینند و منتظر تکثیر آن نباشند تا در داخل منزل به تماشا بنشینند البته این را هم می دانم که از لحاظ اقتصادی هزینه کمتری دارد ولی اگر برای سینما ارزش قائل هستیم حتما فیلم را درسینما ببینیم تا باعث چرخیدن چرخ سینما باشیم.

ستاره ها


سعید مظفری زاده: امیدوارم پژمان همیشه این مسابقات را برگزار کند

داور بین المللی فوتبال کشور عهده دار قضاوت این مسابقات می باشد اظهار کرد: جام بسیار خوبی است که پژمان جمشیدی در این 5 سال زحمات فراوانی را برای آن کشیده است و با عشق و علاقه و کمک دوستانش این تورنمنت را برگزار می نماید و شب های به یاد ماندنی را رقم می زند تا خیلی از خاطره ها دوباره زنده شود. واقعا لذت بخش است در کنار هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال حضور یافتن و امیدوارم پژمان همیشه با نیت خیر خود این مسابقات را در طی سالیان سال برگزار کند و بتوانیم جشن 50 سالگی جام ستاره ها را جشن بگیریم.

پژمان بازغی: کاش بستری آماده کنیم تا خانواده های بیشتری استقبال کنند

پژمان بازغی، ستاره مرد سینمای کشورمان نیز گفت: به واسطه چهره های شناخته شده این مسابقات برگزار می شود و تمام تلاشمان را می کنیم که تماشاگران زیادی را به جام ستاره ها بکشانیم و ای کاش می توانستیم بستری را آماده کنیم تا خانواده ها نیز در این مسابقات برای تماشا حضور می یافتند.

علی لهراسبی: امیدوارم این روند ادامه دار باشد

علی لهراسبی نیز در این مورد گفت: مسابقات بسیار خوبی است باعث می شود که هنرمندان وستارگان موسیقی در کنار پیشکسوتان فوتبال حضور یابند حس خیلی خوبی دارد شرکت در این مسابقات امیدوارم این روند ادامه دار باشد چرا که علاوه بر برگزاری مسابقه فوتبال جنبه خیرخواهانه هم در جام ستاره ها وجود دارد.

/Media/Image/1393/04/13/635400775027437034.jpg


.


علیرضا امامی فر: از پژمان متشکرم

بازیکن ملی پوش و سابق پرسپولیس تهران که سابقه گلزنی به میلان ایتالیا را در کارنامه خود دارد و همراه با پیشکسوتان پرسپولیس در این جام شرکت کرده است، گفت: باید از پژمان جمشیدی تشکر کرد چرا که هماهنگ کردن و برگزاری این مسابقات در چنین سطحی و با این نظم بسیار مشکل است.
حضور در جام ستاره ها را به فال نیک می گیرم چرا که دوستانی را که نمی توانیم به طور مداوم ببینیم را ملاقات می کنیم و ما بر آن هستیم که از کنار هم بودن لذت ببریم و داریم یاد میگیریم که کنار هم بودن کار آسانی نیست و مطمئن هستم با جام ستاره هااین موضوع را به خوبی یا خواهیم گرفت .

مرتضی علی آبادی: این یک اتفاق خوب است

مربی تیم موسیقی در جام ستاره ها گفت: یک اتفاق خوب است که توسط پژمان جمشیدی صورت گرفته است تا فوتبالیست های قدیمی و هنرمندان و اهالی موسیقی را کنار هم جمع نماید.
وی درادامه خاطر نشان شد: این جام واقعا برازنده نامش همان جام ستاره هااست چرا که در ماه مبارک رمضان بخشی از فروش بلیط نیز به خیریه می رسد که باید واقعا ممنون پژمان جمشیدی بود.
مربی تیم موسیقی در جام ستاره ها افزود: هر یک از هنرمندان و ستارگان موسیقی روحیه متفاوتی دارند و همانطور که عشق به هنر و موسیقی در خون آن ها می جوشد عشق به فوتبال هم در رگ های آنها جاری است که نمونه بارز آن رضایزدانی می باشد که همانند یک عقاب از دروازه تیمش محافظت می کند و می توانم لقب عقاب آسیا را به او بدهم.
لازم به ذکر است مسابقات جام ستاره ها هفته دوم مرحله گروهی خود را پشت سرگذاشته است و در روز 24تیرماه وارد هفته آخر از مرحله گروهی خود می شود.
گفتنی است احسان علیخانی مجری توانمند صداوسیما و برنامه ماه عسل حاضر به گفت و گو در خصوص جام ستاره ها نشد. (سهیل سعادتمندی/ ستاره ها)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها