توضیحاتی درباره سریال‌های رمضان 94

قصه «پایتخت4» دچار افت دراماتیک نمی‌شود

بهاره رهنما از جمله بازیگرانی است که با مجموعه‌های «زیرزمین»، «مأمور بدرقه» و «خداحافظ بچه» در ماه مبارک رمضان، مهمان خانه روزه‌داران بوده است.
کد خبر: ۶۹۴۴۴۲
دوست ندارم ماه رمضان نقش منفی بازی کنم

این بازیگر و نویسنده در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم «افعی» به کارگردانی محمدرضا اعلامی وارد سینمای ایران شد و سه سال بعد از «افعی» با بازی در فیلم‌های «عاشقانه» و «غزال»، شروعی تازه را تجربه کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون، به داستان‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی نیز مشغول است. آخرین همراهی این هنرمند در ماه مبارک رمضان، نقش نازنین در مجموعه «خداحافظ بچه» به تهیه‌کنندگی داوود هاشمی و کارگردانی منوچهر هادی بود که از شبکه سه سیما پخش شد. امسال نیز پیشنهاد خوبی برای همراهی با یک گروه را در ماه مبارک رمضان داشت که...

اگر می‌خواهید ادامه این موضوع را بدانید، گفت‌و‌گوی ما را با او بخوانید.

برای شروع به ما بگویید چرا پیشنهاد حضور در یک مجموعه ماه رمضانی را قبول نکردید؟

نقشم در مجموعه «خوب، بد، زشت» که نوروز ۹۳ از شبکه دو سیما روی آنتن رفت آن‌قدر برای مردم دلنشین بود که موجب شد پیشنهاد حضور در یک مجموعه ماه رمضانی را رد کنم. خوشبختانه در تعطیلات و پس از آن مورد لطف مردم قرار گرفتم. به نظر می‌رسد مردم کار منوچهر‌ هادی را پسندیده‌اند و نقش «بهاره» را هم بسیار دوست داشتند. این مجموعه تصویر بسیار دلنشینی از یک زندگی واقعی را پیش روی مردم قرار داد و خوشبختانه توانست ارتباط قوی و قابل قبولی با آنها برقرار کند.

یک هنرمند دوست دارد در نقش‌های متفاوت هنرنمایی کند، من هم دوست دارم. البته برای یک مجموعه ماه رمضان نیز برای یک نقش منفی دعوت شدم، با وجود اینکه خیلی دوست داشتم با کارگردان آن اثر همکاری کنم ولی دلم نیامد تصویری را که به کمک منوچهر‌ هادی و دوستان خوبم در مجموعه «خوب، بد، زشت» برای مردم ایجاد شده بود، مخدوش کنم. باعث خوشحالی من است که مردم خیلی زیاد با نقشم ارتباط برقرار کرده بودند، من حتی ایمیل‌هایی از ایرانی‌های خارج از کشور دریافت کردم که به طور همزمان مجموعه را از شبکه‌های اینترنتی دانلود و دنبال می‌کردند و بسیار هم ابراز لطف داشتند.

اما فکر نمی‌کنید دیده شدن شما در ۳۰ روز مداوم می‌توانست خوشایندتر باشد؟

بعضی مواقع نقش و محبوبیت یک شخصیت در فیلم و سریال مهم‌تر از مداوم دیده شدن است. منوچهر‌ هادی کارگردان مجموعه «خوب، بد، زشت» بسیار بازیگرمحور است. در مجموعه‌های او بازیگر حتی با ایفای یک نقش کوچک نیز دیده می‌شود، به نظر من این موضوع در کنار قصه خوب باعث دیده شدن این سریال شد.

چند سالی است که وارد دنیای تئاتر شده و گروهی را تشکیل داده‌اید تا اهداف فرهنگی خود را با زبان نمایش دنبال کنید. می‌توانید درباره آخرین کارتان صحبت کنید؟

من تا به حال پنج نمایش را در رزومه کاری‌ام دارم که چهار تای آن در تهران و یک نمایش در شیراز اجرا شده است و سه نمایش در فرهنگسرای نیاوران داشتم.

یک نمایش شش نفره با عنوان «زمان عشق» که ترجمه‌ای است از نویسنده‌ای به نام چارلز جرج، مرداد و شهریور امسال در سالن سمندریان اجرا می‌شود. (هفته نامه سروش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها