فیلم سینمایی «شکار روباه» روز جمعه ساعت 18 از برنامه رادیو فیلم پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۹۴۳۴۰
اجرای بهنام تشکر در برنامه «خدا اجازه»

به گزارش روابط عمومی مرکز هنر‌های نمایشی رادیو، داستان این فیلم در جریان یک کنفرانس علمی در ارمنستان می‌گذرد که رابطه‌ای عاشقانه شکل می‌گیرد و دامنه آن به شهرهای مختلف ایران کشیده می‌شود. اما حاصل این عشق، نفرتی دیرینه است و ماجراهای پیش‌بینی نشده‌ای که حاصل این نفرت است.

دانیال حکیمی، سام درخشانی، پوراندخت مهیمن، فرهاد قائمیان، موریس باقداساریان، حامد آقایی و ملیسا مارابان بازیگران این فیلم هستند و مجید جوانمرد آن را کارگردانی کرده است. فرشاد آذرنیا تهیه‌کنندگی و سردبیری، عبدالعلی کمالی گویندگی و تنظیم رادیویی و علی حاجی‌نوروزی صدابرداری این برنامه را بر عهده دارند. علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو نمایش را روی موج اف ام، ردیف 107.5 مگاهرتز دریافت کنند.

بهنام تشکر به برنامه «خدا اجازه» پیوست

بهنام تشکر از روز شنبه به جمع گویندگان برنامه خدا اجازه می‌پیوندد که در وقت سحر از رادیو جوان پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو جوان از ابتدای ماه رمضان این برنامه با اجرای سعید پورمحمود و لعیا زنگنه پخش می‌شود.

برنامه خدا اجازه درایام رمضان از ساعت سه تا پنج صبح به صورت زنده پخش می‌شود. محور اصلی برنامه براساس خطبه متقین نهج‌البلاغه طراحی شده و از دیگر بخش‌های آن می‌توان به پنجره و گزارش دیروز تا امروز اشاره کرد.

همچنین محمد علیزاده خواننده پاپ روز جمعه مهمان برنامه «موسیقی من» می‌شود که با اجرای فرزاد حسنی از رادیو جوان پخش می‌شود.

تغییر سبک زندگی در رادیو سلامت

برنامه «نقطه سرخط» که فردا از ساعت 8 و 30 دقیقه تا ‌10 صبح از رادیو سلامت پخش می‌شود به موضوع تغییر در سبک زندگی می‌پردازد. در این برنامه که به تهیه‌کنندگی محسن کریمی پخش می‌شود حجت‌الاسلام شاه‌محمدی به‌عنوان کارشناس حضور دارد.

مذاکرات وین در رادیو‌های بیگانه

برنامه بررسی رادیوهای بیگانه که روز جمعه ساعت 8 و 30 دقیقه از رادیو ایران پخش می‌شود، ششمین مذاکرات ایران با گروه 1+5 و واکنش رسانه‌های فارسی زبان بیگانه در این خصوص را بررسی می‌کند. علیرضا داوودی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور خواهد داشت.علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را از رادیو ایران روی موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و ای ام ردیف 900 کیلوهرتز دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها