مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران گفت: پخش مجموعه‌های تلویزیونی «جاده چالوس» و «اتاق عمل» از اواخر تابستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۹۳۵۳۳
پخش «اتاق عمل» مدیری از اواخر تابستان

علی دارابی در ادامه بازدید از شبکه‌های سیما، به همراه مدیران ستادی این معاونت در نشست مدیران شبکه تهران حضور یافت و در گفت‌وگوی نزدیک با مدیران برنامه ساز این شبکه، پیشنهاد آنان را در برنامه‌های آینده شبکه بررسی کرد.

دارابی گفت: شبکه تهران چون شبکه پایتخت است باید جذاب‌ترین برنامه‌ها را پخش کند. از شبکه تهران می‌خواهم در حوزه تولید و پخش طنز و کمدی برنامه ریزی ویژه‌ای را تدارک بینند.

برگزاری مسابقات جذاب و حضور هرچه بیشتر مردم، تحول در برنامه‌های صبحگاهی، شبانگاهی و آخر هفته و طراحی یک مجله فرهنگی و هنری تلویزیونی در شبکه تهران از دیگر موارد مورد توجه معاون رئیس رسانه ملی در امور سیما بود.

معاون سیما فضای همدلی و سلامت مدیران و کارکنان شبکه تهران را ستود و ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر آنان برای تولید برنامه‌های ارزنده گفت: معاونت سیما از تولید آثار تلویزیونی فاخر، مبتکرانه، جذاب، اثرگذار و جریان ساز در شبکه تهران حمایت می‌کند.

پیش از سخنان معاون سیما، مدیر شبکه تهران و جمعی از مدیران این شبکه دیدگاه‌های خود را در خصوص برنامه‌های آتی این شبکه بیان کردند.

مقیسه: تشکیل شورای نظارت فرهنگی و هنری در شبکه تهران

سعید مقیسه مدیر شبکه تهران در نشست مدیران این شبکه با حضور معاون سیما با اشاره به حضور پررنگ مخاطب در برنامه‌های این شبکه گفت: در تمام ساختارهای برنامه سازی در شبکه تهران سهولت ارتباط و تعامل با مخاطبان برقرار شده است.

وی از جمله این اقدامات به راه اندازی باشگاه مخاطبان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: همه راه‌های تعامل مخاطب با برنامه در شبکه تهران برقرار است و نظرات مخاطبان به صورت روشمند در اختیار مجریان و برنامه سازان قرار می‌گیرد.

سعید مقیسه در این راستا به راه اندازی مدیریت رسانه‌های نوین برای ارائه لوح فشرده برنامه‌ها به مخاطبان نیز اشاره کرد و گفت: شبکه تهران برای توسعه رسانه‌های نوین گام‌های مهمی برداشته است.

مقیسه راه اندازی EPG در شبکه تهران برای نخستین بار، راه اندازی پیام نما، شبکه مبتنی بر تلفن، سامانه پیامکی، فعال کردن سایت‌های شبکه و تولید DVD برخی آثار تلویزیونی این شبکه را از جمله اقدامات این شبکه در راستای استفاده از ظرفیت رسانه‌های نوین ارزیابی کرد.

مدیر شبکه پایتخت همچنین از تشکیل شورای نظارت فرهنگی و هنری، تشکیل باشگاه مخاطبان، راه اندازی اتوماسیون اداری و تولید، تدوین آیین نامه برنامه سازی و نشست هم افزایی با نهادهای مربوط داخل و خارج رسانه ملی خبر داد.

«جاده چالوس» و «اتاق عمل» در دستورکار شبکه تهران برای شهریور

سید علی اکبر محمودی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران از آماده سازی چند مجموعه تلویزیونی برای پخش از شبکه تهران در ماه‌های آتی خبر داد و گفت: شبکه تهران مجموعه‌های تلویزیونی «شاید»، «جاده چالوس»، «اتاق عمل» و « 39 هفته» را برای پخش در ماه‌های آتی تدارک دیده است. «سی‌ و نه هفته» در شش قسمت 45 دقیقه‌ای در گونه دفاع مقدس برای پخش در هفته دفاع مقدس طراحی شده است. پخش مجموعه‌های تلویزیونی «جاده چالوس» و «اتاق عمل» نیز از اواخر تابستان آغاز می‌شود.

وی افزود: سریال «سه نقطه» در 90 قسمت 45 دقیقه‌ای در قالب طنز آیتمی مجوز تولید گرفته است.

به گفته محمودی مجموعه تلویزیونی «زیر یک سقف» در مرحله صدور مجوز و سریالی با موضوع حماسه 9 دی در دستور کار شبکه تهران است.

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران، مجموعه‌های طنز تلویزیونی «مشاور عالی اعلیحضرت» و «خوشبختی در می‌زند» را به ترتیب در برنامه پخش دهه فجر و نوروز 94 برشمرد.

وی افزود: چند تله تئا‌تر، تله فیلم و سریال نیز آغاز شده است.

مجوعه تلویزیونی «آفساید» از هفته آینده کلید می‌خورد

ناصر کریمان در ادامه گفت: مجموعه تلویزیونی60 قسمتی با اسم موقت «آفساید» از هفته آینده کلید می‌خورد.

کریمان اظهار داشت: برنامه طنز ترکیبی «ریو شو» برای تعطیلات آخر هفته مخاطبان شبکه تهران در نظر گرفته شده است. همچنین برنامه «جمعه تعطیل نیست» با رویکرد محله محوری و با معرفی جاذبه‌های گردشگری و مشاهیر محلات مختلف شهر تهران در سطح شهر تولید می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه تهران گفت: برنامه سازان این شبکه در تولید برنامه‌ها می‌کوشند بیشتر در میان مردم باشند تا تصویر مخاطبان بیش از پیش در قاب تلویزیون دیده شود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه تهران همچنین از تولید برنامه‌ای با هدف بررسی آثار سوء ماهواره در قالبی جذاب خبر داد. (روابط عمومی معاونت سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها