سریال‌های خانه امن، عامل سوم و فوق‌سری در راه شبکه یک

سریال‌سازی تلویزیون درباره امنیت ملی

فریدون جیرانی، مهدی فخیم‌زاده و ابراهیم شیبانی بزودی ساخت سه سریال را با موضوع امنیتی و پلیسی برای شبکه‌یک آغاز می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۲۸۵۷
سریال‌سازی تلویزیون درباره امنیت ملی

تولید سریال‌های شماره 66 یا خانه امن، عامل سوم و فوق‌سری در دستور کارگروه فیلم و سریال شبکه یک قرار دارد. در این سریال‌ها داستان‌های اجتماعی در قالب ماجراهای پلیسی مطرح می‌شود و مساله امنیت مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

فناوری به روایت امیر جعفری

سریال شماره 66 یا خانه امن را فریدون جیرانی برای شبکه یک می‌سازد. از این کارگردان سریال مرگ تدریجی یک رویا سال 87 از شبکه دو به نمایش درآمد و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. به گفته رحمان سیفی‌آزاد، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، سریال خانه امن درباره دستاوردهای علمی کشور و کارشکنی سازمان‌های جاسوسی برسر تولید‌فناوری در کشور ساخته می‌شود و تهیه‌کنندگی آن را سیدکمال طباطبایی برعهده دارد.سیفی‌آزاد درباره تولید این سریال گفت: فیلمنامه خانه امن توسط جیرانی در 13 قسمت نوشته شده و پیش تولید آن آغاز شده است. با چند بازیگر برای بازی در این سریال به توافق رسیده‌اند که امیر جعفری یکی از آنهاست.

وی ادامه داد: تصویربرداری سریال خانه امن که از سریال‌های فصل پاییز شبکه یک است، اواخر تیرماه در تهران آغاز می‌شود. بزودی بازیگران این سریال هم معرفی خواهند شد.

شیبانی و عامل سوم

سریال عامل سوم نیز سریال دیگری است که به موضوع امنیت ملی می‌پردازد و این سریال نیز برای پخش در ماه مهر تولید می‌شود. سیفی‌آزاد درباره این سریال گفت: عامل سوم را ابراهیم شیبانی کارگردانی می‌کند، تهیه‌کنندگی آن را محمد پیرهادی برعهده دارد و فیلمنامه این سریال نیز به قلم علیرضا محمودی و علی اناری نوشته شده است.به گفته سیفی‌آزاد، تصویربرداری این سریال اواخر تیرماه در تهران آغاز می‌شود و هنوز بازیگران آن به طور قطعی معرفی نشده‌اند.ابراهیم شیبانی از کارگردانان سینماست که تاکنون سریالی به کارگردانی او از تلویزیون به نمایش درنیامده، اما با توجه به تجربیات موفقش در سینما می‌توان توقع داشت عامل سوم یکی از سریال‌های دیدنی تلویزیون باشد.

فخیم‌زاده و ماجرای فوق سری

مهدی فخیم‌زاده که آخرین بار سریال ساختمان 85 از او به نمایش درآمده، سریال «فوق سری» را برای شبکه یک کارگردانی می‌کند. این سریال یکی دیگر از سریال‌های پلیسی این کارگردان است که علاوه بر سریال‌های تاریخی تنهاترین سردار و ولایت عشق، چند اثر پلیسی همچون خواب و بیدار و حس سوم در ارتباط با مواد مخدر را در کارنامه دارد.

سیفی‌آزاد در این‌باره گفت: فیلمنامه این سریال را فخیم‌زاده با همکاری حسین‌تراب‌نژاد نوشته است و حبیب‌الله کاسه‌ساز، تهیه‌کنندگی آن را به‌عهده دارد.

به گفته مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک، پیش تولید این سریال چندی پیش آغاز شده و نیمه ماه آینده تصویربرداری آن آغاز می‌شود. سیفی‌آزاد درباره پخش سریال فوق سری گفت: این سریال یک اثر اجتماعی پلیسی است و زمستان امسال از شبکه یک به نمایش درخواهد آمد.

وی درباره نمایش سریال‌های امنیتی در نیمه دوم سال و دلیل توجه ویژه به مساله امنیت ملی گفت: گرچه این سریال‌ها به مسائل پلیسی امنیتی توجه دارند، اما همه آنها مضمون اجتماعی دارند و داستان‌هایی از جامعه روایت می‌کنند که همیشه می‌توان به آنها پرداخت.

/Media/Image/1393/03/30/635388743246658245.jpg

این مدیر تاکید کرد: پخش سه سریال پلیسی در نیمه دوم سال به معنی آن نیست که تلویزیون قصد دارد در این مقطع زمانی فقط سریال‌های پلیسی امنیتی به نمایش بگذارد؛ بلکه سریال‌های دیگری چون گذر از رنج‌ها و پرده‌نشین در شبکه یک تولید شده که برای پخش در فصل‌های پاییز و زمستان در نظر گرفته شده‌اند.رحمان سیفی‌آزاد ضمن تاکید بر توجه شبکه یک به تولید آثار ارزشمند و باکیفیت گفت: شاید ساخت سریال‌های امنیتی سابقه چندانی در تلویزیون نداشته باشد، اما قطعا این سریال‌ها تجربه‌های ارزشمندی برای ساخت این نوع آثار خواهند بود.

وی تاکید کرد: این سریال‌ها از آثار شاخص تلویزیون هستند و در ساخت آنها از همکاری بهترین کارگردان‌ها و عوامل تلویزیون بهره‌گرفته‌ایم. بی‌شک این آثار از سریال‌های جذاب و دیدنی تلویزیون خواهند بود. مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک اظهار امیدواری کرد که با تولید این سریال‌ها، نیمه دوم سال برای تلویزیون بسیار پربارتر از همیشه باشد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها