تلاش 170 نفر برای پوشش مسابقات

نمره تلویزیون در لیگ جهانی والیبال

ناظران فدراسیون جهانی والیبال FIVB برای شش مسابقه میزبانی شده در ایران شش نمره عالی به پخش تلویزیونی کشورمان دادند.
کد خبر: ۶۹۲۶۴۶
نمره تلویزیون در لیگ جهانی والیبال

یکی از شاخص های ارزیابی میزبانی در لیگ جهانی والیبال ، نحوه پوشش و پخش مسابقات از سوی تلویزیون میزبان است که توسط ناظران FIVB ثبت می شود. در گام اول و دوم بازیهای ایران با برزیل آقای ولادیمیرجوک از صربستان ناظر فدراسیون جهانی بود که دو نمره عالی را در کارنامه رسانه ملی کشور ما ثبت کرد. ویلی برانسیس بلژیکی ناظر بازیهای ایتالیا در ایران نیز ارزیابی عالی را در برگه نظارت FIVB ثبت کرد و در مسابقات پنجم و ششم تیم ملی ایران با لهستان نیز آقای دکتر غزالی ناظر مراکشی فدراسیون جهانی همین نمرات را برای پوشش تلویزیونی جمهوری اسلامی ایران ثبت کرد تا در 6 مسابقه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران ، تلویزیون کشورمان نیز همچون تیم ملی والیبال ، عملکردی شایسته داشته باشد.

شایان ذکر است بیش از 170 نفر از همکاران شبکه سه و واحدهای فنی سازمان از تهیه کننده ، مجری ، گزارشگر ، تصویر بردار ، کارگردان و سایر عوامل فنی به طور مستقیم کار پوشش مسابقات را بر عهده داشتند . در این مسابقات برای نخستین بار 12 دوربین تلویزیونی با کیفیت HD در ورزشگاه آزادی مستقر شد که با 4 دوربین ویدئوچک ،در مجموع این مسابقات با 16 دوربین پوشش داده شد. برای پوشش صدای سالن ، کوچینگ مربیان و صدای داوران نیز 20 میکروفن در اطراف زمین مسابقه تعبیه شده بود تا صدا و تصویر مطلوبی از این مسابقه پخش شود . (روابط عمومی شبکه سه سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
۰
۰
ضمن تشكر از تلاش های صدا و سیما ولی پخش بازی ایران و لهستان واقعا بد بود مخصوصا پخش صدای الارم دزد گیر
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
۰
۰
دیگه شورشو در آوردن از بسكه تصاویر تكراری پخش میكننه تلوزیون را خاموش كردم از رادیو گوش كردم...........تو خونه همه ماهواره و اینترنت پر سرعت هست دیگه این كارا یعنی چی؟؟؟؟؟

نیازمندی ها