در ویژه برنامه افطار شبکه یک که شامگاه شنبه به روی آنتن رفت، داریوش کاردان در مقام مجری به نداشتن اسپانسر در برنامه‌ «شهر باران» اشاره کرد و بروز برخی مشکلات در این برنامه را به همین دلیل دانست.
کد خبر: ۶۹۲۶۱۶
عذرخواهی داریوش کاردان روی آنتن زنده

داریوش کاردان که اجرای هر شبی برنامه «شهر باران» شبکه اول را برعهده دارد، شامگاه گذشته (14 تیرماه) اواسط اجرایش خطاب به بینندگان برنامه گفت: اگر گاهی در برنامه مشکل و کم و کسری ایجاد می‌شود، ببخشید، چراکه هم هیچکس کمک برنامه‌ی ما نیست و اسپانسر نداریم و خودمان به تنهایی برنامه را پیش می‌بریم و هم اینکه شاید من تازه‌کار هستم و گاهی برنامه دچار مشکل می‌شود. درهر صورت از بینندگان «شهرباران» عذرخواهی می‌کنم.

برنامه «شهر باران» شب گذشته میزبان دکتر علیرضا زاکانی - نماینده مجلس - به همراه خانواده‌اش بود.

«شهرباران» ویژه برنامه افطار شبکه اول است که هرروز ساعت 19و50 دقیقه با اجرای داریوش کاردان به روی آنتن می‌رود.

داریوش کاردان که در پرونده کاری‌اش پیش از برنامه «شهر باران» هم سابقه اجرا در تلویزیون را داشته است، پس از پنج سال دوری از اجرای تلویزیونی، با ویژه برنامه افطار شبکه اول ماه رمضان امسال به عرصه اجرای تلویزیونی بازگشت.

برنامه «شهر باران» هرشب از چهره‌های آشنای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری به همراه خانواده‌هایشان دعوت می‌کند، به طوری که در یک بخش از برنامه از مهمان‌ها سوالاتی خودمانی هم پرسیده می‌شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها