گلچین مجموعه «کلاه قرمزی» را فردا ببینید

ماجرای ساندویچ «کلاه قرمزی» و ورزشگاه آقای مجری

مجموعه «کلاه قرمزی» در پنج آیتم جذاب، جمعه 13 تیر روی آنتن شبکه دو می رود.
کد خبر: ۶۹۱۵۷۰
ماجرای ساندویچ «کلاه قرمزی» و ورزشگاه آقای مجری

گلچین مجموعه «کلاه قرمزی» که روزهای جمعه ساعت 11 به روی آنتن شبکه دو می رفت، در ایام ماه مبارک رمضان و تغییر ساعت در جدول پخش برنامه های شبکه، از جمعه 13 تیر ساعت 10 صبح پخش می شود.

مجموعه کلاه قرمزی 13 تیر، پنج آیتم دارد که بدین شرح است: در آیتم اول، فامیل دور با تکه پارچه های مبل برای خودش لباس می دوزد و هنرنمایی خود را به سایر دوستانش نشان می دهد.

آیتم دوم این مجموعه جذاب درخصوص صحبتهای آقای مجری پیرامون آداب و رسوم و بایدها و نبایدهایی است که بچه ها در زمان حضور مهمان باید رعایت کنند. در آیتم سوم خواهیم دید کلاه قرمزی بیرون از منزل ساندویچ خورده و همین امر باعث شده حالش بد شود. توصیه های آقای مجری در این قسمت به او و سایر بچه ها درباره به حداقل رساندن خوردن غذاهای بیرون بالأخص غذاهای فست فودی بسیار جالب است.

آیتم چهارم این مجموعه به بیان خاطرات آقای مجری از رفتن به استودیوم ورزشی می گذرد و در آیتم پنجم و پایانی خواهیم دید کلاه قرمزی و دوستانش لباسهای خود را با هم عوض می کنند و همین امر منجر به بروز تغییر رفتار آنها می شود.

«کلاه قرمزی» مجموعه نام آشنایی است که سالیان سال است مهمان خانه مخاطبان است و گروه کودک و خردسال این شبکه، هرسال با تنوعی جدید در این مجموعه به جذابیت آن افزوده اند. این مجموعه تا اتمام ماه مبارک رمضان، جمعه ها ساعت 10 صبح به روی آنتن شبکه دو می رود. (روابط عمومی شبکه دو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها