فیلم سینمایی «رنگ خدا» امروز ساعت 17 در قالب برنامه هزار و یک شب سینما در رادیو نمایش تحلیل می‌شود.
کد خبر: ۶۹۱۱۸۵
«رنگ خدا» در رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی، داستان پسری به نام محمد رمضانی فرزند نابینایی است که در مدرسه نابینایان تحصیل می‌کند و برای گذراندن تعطیلات به خانه بازمی‌گردد. هاشم که پس از مرگ همسر خود با مادرش زندگی می‌کند، تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد و...

خوانندگی فلاحی برای رادیو ورزش

رادیو ورزش ویژه‌برنامه «خدا، دوباره سلام» را برای وقت افطار تدارک دیده است. این برنامه هر شب از ساعت 20 و با حضور هنرمندان، ورزشکاران و... از رادیو ورزش پخش می‌شود. در این برنامه با مسلمانان خارج از کشور و نیز کسانی که بازگشتی دوباره به دین اسلام داشته‌اند، گفت‌وگو می‌شود. این ویژه‌برنامه از امشب به سردبیری و گویندگی علیرضا کنگرلو و با صدای مازیار فلاحی پخش می‌شود.

تغذیه در رادیو سلامت

برنامه «سفره ایرانی» رادیو سلامت امروز موضوع بایدها و نبایدهای تغذیه‌ای را بررسی می‌کند.

این برنامه کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت با رویکرد اطلاع‌رسانی و آگاهی و به منظور ارائه الگوی صحیح تغذیه سالم است که ساعت 11 و 5 دقیقه پخش می‌شود. آشنایی به نیازهای تغذیه‌ای در دوره‌های مختلف سنی از بدو تولد تا سالمندی، پیشگیری از افزایش وزن و چاقی، شناساندن گروه‌های مختلف مواد غذایی برای مصرف، اصلاح رفتارهای اشتباه تغذیه‌ای، ذائقه‌سازی صحیح در مردم و اهمیت نقش تغذیه سالم در زندگی از مهم‌ترین اهداف برنامه سفره ایرانی است. همچنین برنامه «افق روشن» رادیو سلامت امروز با موضوع مرگ خاموش درختان ساعت 9 و 5 دقیقه پخش می‌شود. در این برنامه حسین عبیری فعال محیط زیست در زمینه منابع طبیعی، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران و غلامعباس عبدی‌نژاد مدیرکل منابع طبیعی استان تهران حضور دارند.

عشق الهی در رادیو معارف

برنامه عشق الهی با موضوع توبه امشب ساعت 22 از رادیو معارف پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو معارف، برنامه عشق الهی به بررسی توبه و راه‌های بازگشت به سوی خدا می‌پردازد. در این برنامه حجت‌الاسلام ابوالفضل ساجدی کارشناس مباحث فلسفه دین و تربیت دینی به محور موضوعی رابطه عبد و معبود و بویژه بررسی توبه، معنای توبه و تفاوت آن با انابه و استغفار، اهمیت توبه و فلسفه استمرار توبه و استغفار، اهمیت زمان توبه و غنیمت دانستن فرصت طلایی ماه رمضان برای استغفار، نقش توبه در رسیدن به عشق الهی، توبه نصوح، آثار و ثمرات توبه، ارکان توبه و... می‌پردازد. (جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها